تعمیر درب اتوماتیک

خدمات درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک

چند دهه اخیر با افزایش استقبال افراد از درب اتوماتیک شرکت‌های تولیدی به فکر طراحی انواع مختلف این درب ها مانند درب فروشگاهی همچنین درب شیشه ای افتادند،این شرکت‌ها در کنار تولید انواع مختلف درب‌های اتوماتیک خدمات مختلفی از جمله تعمیر و… نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهند از این رو در این مقاله قصد داریم تا به خدمات درب اتوماتیک مانند نحوه تعمیر و نوع خدمات این درب‌ها بپرداریم.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک

به جرأت می‌توان گفت که درب شیشه سکوریت اتوماتیک  از محبوب ترین و پرکاربردترین درب‌های اتوماتیک به حساب می‌آید به طور کل قطعات تشکیل دهنده آنها عبارتند از:

• کاور از جنس استیل یا آلومینیوم که مشتریان می‌توانند در هنگام خرید جنس کاور مورد نظر خود را مشخص کنند.
• شیشه سکوریت در رنگ‌های متفاوت و همچنین ضخامت‌های مختلف.
• از دیگر اجزای آن می‌توان به اپراتور، باتری، موتور، قفل برقی، منبع تغذیه، کاور پشت دهنه و مرکز کنترل اشاره کرد.

استفاده از درب شیشه سکوریت اتوماتیک  در مکانهای عمومی باعث تسهیل تردد. و همچنین به وجود آوردن احترام در افراد خواهد شد. این درب‌ها به صورت اتوماتیک از طریق سنسورهای چشمی متصل شده در قسمت بالایی درب در هنگام نزدیک شدن افراد به آن باز و بسته خواهند شد.

با توجه به نوع ساختمان و نوع کاربرد مختلف درب اتوماتیک شیشه ای طراحی و عرضه می‌شود، مدل‌های مختلف آن به شرح زیر است:

• درب شیشه ای اتوماتیک منحنی
• درب شیشه ای اتوماتیک گردان
• درب شیشه ای اتوماتیک کشویی
• درب شیشه ای اتوماتیک تاشو
• فروش درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی
باید قبل از اقدام به خرید و استفاده از این درب‌های اتوماتیک به نوع ساختمان، میزان تردد، اندازه دهانه ورودی و… توجه داشته باشید. تا بتوانید درب ورودی مناسب ساختمان خود را به درستی انتخاب کنید.

زیرا در غیر این صورت ممکن است در رفت و آمد افراد ساختمان اختلال ایجاد شود بنابراین اگر در انتخاب نوع درب با مشکل مواجه هستید به راحتی می توانید از مشاوران با تجربه در این حوزه کمک بگیرید.

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک فروشگاهی

اگر قصد دارید برای مکان های پر ترددی مثل مراکز خرید، پاساژها فرودگاه‌ها و… درب ورودی مناسب و زیبایی خریداری کنید. و از خدمات درب خودکار استفاده کنید. پیشنهاد ما به شما درب فروشگاهی می‌باشد .

زیرا در ساخت این نوع درب از دانش و تکنولوژی روز دنیا کمک گرفته شده است و همچنین شرکت های تولید معتبر برای تولید آن از بهترین مواد اولیه موجود در بازار کمک می‌گیرند.

به همین خاطر دیگر نیازی به نگرانی در مورد خرابی و یا از کار افتادگی آن وجود نخواهد داشت. از این رو می‌توانید سال‌‌های زیادی از این نوع درب استفاده مفید داشته باشید.

برای همین قبل از سفارش باید اندازه دقیق درب ورودی مورد نظر خود را تعیین کنید. تا در هنگام نصب با مشکلاتی مانند اندازه نبودن درب ساخته شده با ورودی مواجه نشوید.

قیمت درب های فروشگاهی:

یک نکته قابل ذکر در مورد قیمت این مدل آن است که اگر تمایل به اطلاع از قیمت درب فروشگاهی دارید.می‌توانید به سایت معتبر تولید اینگونه درب‌ها بروید و از قیمت درب فروشگاهی مورد نظر خود اطلاع پیدا نمایید.

زیرا قیمت‌ها با توجه به عوامل مختلفی مانند مدل، اندازه، شرکت سازنده و… متفاوت می‌باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

هر کدام از اجزای تشکیل دهنده درب اتوماتیک شیشه ای ممکن است در اثر عوامل مختلفی دچار خرابی و نقص فنی شود. البته اگر درب با مواد اولیه درجه یک ساخته شود این نقص و خرابی به ندرت پیش خواهد آمد، در این قسمت می‌خواهیم به برخی از مواردی که باعث می‌شود درب شیشه ای نیاز به تعمیر داشته باشد اشاره کنیم.
عوامل تاثیر گذار بر ایجاد نقص فنی درب اتوماتیک شیشه ای به صورت زیر می باشد:

• خراب شدن سنسور چشمی:

هرگاه سنسوری چشمی درب خراب شود. شاهد عملکرد ضعیف و باز و بسته شدن در مواقع نامناسب خواهید بود.

توصیه می‌شود در هنگام مشاهده عملکرد ضعیف سنسورها در این صورت و تعمیر آن اقدام لازم را انجام دهید. زیرا در غیر این صورت ممکن است پست برای افرادی که تردد می‌کنند مشکلات مختلفی به وجود آید.

• خرابی موتور:

یکی از اجزای مهم در این درب‌ها به حساب می‌آید به همین دلیل اگر کوچک ترین مشکلی در موتور به وجود آید کارکرد کل درب دچار مشکل خواهد شد.

• خراب شدن قطعات فرعی:

قطعات کوچک تر و فرعی نیز هرگاه نیاز به تعمیر پیدا کنند. علائمی مانند ایجاد صدای ناهنجار در هنگام باز و بسته شدن و… از خود نشان می‌دهند.
همانطور که میدانید اگر به موقع اقدامات مورد نیاز برای تعمیر درب شیشه ای  اتومات را انجام ندهید و از آن غافل شوید .امکان به وجود آمدن مشکلات بزرگ تر خواهد بود .

بنابراین برای جلوگیری از این گونه مشکلات سریعا به مرکز تخصصی درب‌های اتوماتیک مراجعه کنید. تا آنها با تخصص و تجربه خود در کوتاه ترین زمان ممکن کار تعمیر را انجام دهند.

خدمات درب اتوماتیک

دربهایی که به صورت اتوماتیک کار می کنند به طور حتم نیازمند دریافت خدمات مختلف و ویژه ای خواهد بود زیرا برای بهبود عملکرد و راندمان بالا می‌بایست حتما از یکسری خدمات تخصصی بهره گرفت.

انواع خدمات درب اتوماتیک به صورت زیر است:
• خدمات مربوط به نصب و راه اندازی
• خدمات مربوط به سرویس نمودن درب
• خدمات مربوط به تعمیرات قطعات درب
• خدمات مربوط به تعویض قطعات مختلف

به همین خاطر به شما توصیه می‌شود هنگامی که قصد دارید از این گونه خدمات استفاده کنید.

حتما به سراغ مرکز شناخته شده و با تجربه در این زمینه بروید .زیرا در غیر این صورت درب ورودی ساختمان شما همیشه با مشکلات فنی همراه خواهد بود.

شما می‌توانید از طریق وبسایت ما و به صورت آنلاین با مرکز تخصصی خدمات درب اتوماتیک دورال در ارتباط گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. تا در مدت زمان کوتاهی تیم تخصصی و حرفه ای خدمات مورد نیاز شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما