آموزش نصب شیشه سکوریت

آموزش نصب شیشه سکوریت و نکات مربوط به آن

درب سکوریتی

آموزش مختصر طریقه نصب شیشه سکوریت

در این مطلب سعی داریم آموزش نصب شیشه سکوریت را برای شما به طور مختصر بیان کنیم. شیشه سکوریت از انواع شیشه‌های مقاوم در برابر ضربه، خط و خش و غیره می‌باشد. همچنین برای موارد آپارتمانی و فروشگاهی نیز بسیار پر کاربرد است. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید خودتان به نصب این شیشه‌ها اقدام نمائید. باید دوره‌های مرتبط با نصب این شیشه‌ها را گذرانده باشید. و تبحر مورد نیاز در این زمینه را بدست آورید.

شیشه‌های سکوریت از نوع شیشه‌های بسیار قوی و محکم می‌باشند، همچنین در برابر ضربه‌ نیز مقاومت خود را حفظ می‌کنند.
شیشه‌های سکوریت از نوع شیشه‌های بسیار قوی و محکم می‌باشند، همچنین در برابر ضربه‌ نیز مقاومت خود را حفظ می‌کنند.

اولین گام در نصب شیشه‌های سکوریت، این است که سازه فلزی کاملاً تراز بسازید و همچنین شاقول مد نظر را بر قسمت زیر شیشه به کار ببرید. فریم‌های فارسی روی سنگ، سرامیک و یا قوطی زیر درب کاملاً با دقت نصب، تراز و اجرا شود. شناختن انواع و اقسام فریم‌های موجود در بازار و شناسایی زمان و مکان مناسب برای استفاده از این فریم‌ها جهت به کار گیری در درب‌های ساخته شده از شیشه سکوریت مهم و حائز اهمیت می‌باشد. جنس مرغوب و مواد اولیه به کار برده شده در فرآیند ساخت شیشه‌های سکوریت در مرغوبیت نصب نیز نقش به سزایی خواهد داشت.

آموزش مختصر نحوه نصب شیشه بزرگ

شیشه‌های خام را در ابعاد بزرگ و یا حتی کوچک می‌توانید از مغازه‌های شیشه‌ بری و فروشگاه‌های مربوطه سفارش دهید. و برای نصب آن‌ها نیز تخصص خاصی نیاز نخواهید داشت. به طور معمول شیشه‌هایی با جنس متوسط و یا ضعیف طرفداران زیادی نخواهند داشت. زیرا استحکام بالایی ندارند. اما شیشه‌هایی همچون سکوریت که مقاومت بالایی دارند بسیار نزد مشتریان محبوب می‌باشند.

توجه داشته باشید برای عدم وجود خط بر روی شیشه باید پیش از تولید، آن را برش زده باشند. جهت نصب شیشه‌های بزرگ برای مغازه و یا فروشگاه خود باید از افراد خبره در این زمینه استفاده نمائید. کارشناسان مربوطه با ثبت سفارش شما در زمان مقرر به مکان اعلام شده می‌آیند و محل نصب را بررسی کرده  و اندازه‌گیری‌های لازم را انجام می‌دهند. موارد گفته شده نیز بخشی از آموزش نصب شیشه سکوریت می‌باشد. در مرحله نهایی یعنی پس از دریافت تاییدیه‌های لازم، مشخصات و اندازه‌های مد نظر به کارخانه انتقال یافته و طبق سفارش، شیشه‌های درخواستی تولید می‌شوند و در اختیار مشتری جهت نصب قرار خواهند گرفت.

برای این که بتوانید بر روی درب شیشه‌ای محل مد نظر خود قفل قرار دهید باید در مراحل اولیه ساخت درب شیشه‌ای سوراخ های لازم ایجاد شود.
برای این که بتوانید بر روی درب شیشه‌ای محل مد نظر خود قفل قرار دهید باید در مراحل اولیه ساخت درب شیشه‌ای سوراخ های لازم ایجاد شود.

توضیح روش و نحوه نصب قفل شیشه سکوریت

درب‌هایی با مقاومت بالا به طور معمول از جنس شیشه سکوریت می‌باشند. جهت ایمنی بیش‌تر برای مغازه و یا فروشگاه خود باید قفل مخصوص این درب‌ها را نصب کنید. جایگاه این قفل در قسمت پایین، وسط و یا بالای درب می‌باشد.

این جایگاه در حین ساخت درب شیشه‌ای از جنس سکوریت، بر روی شیشه قرار داده می‌شود زیرا شیشه مذکور آن قدر مقاومت بالایی دارد. که پس از ساخت دیگر نمی‌توان آن را سوراخ کرد. اگر به این نکته توجه نکنید و تلاش کنید سوراخی بر روی درب ایجاد نمائید، شیشه احتمالاً خواهد شکست. پس از انجام سوراخ‌های لازم بر روی شیشه، آن را به محل مورد نظر انتقال داده تا نصب گردد. موارد گفته شده بخشی از آموزش نصب شیشه سکوریت می‌باشد.

امروزی قفل‌های دیجیتالی با امکانات خود نزد مردم بسیار محبوب و پر طرفدار شده است.
امروزی قفل‌های دیجیتالی با امکانات خود نزد مردم بسیار محبوب و پر طرفدار شده است.

انواع قفل موجود جهت استفاده بر روی شیشه سکوریت

قفل برقی مخصوص شیشه‌های سکوریت

این قفل‌ها امکان افزودن ریموت را دارند.

سنسور حالت قفل دارند.

سنسور حالت درب دارند.

دارای براکت یو مانند بر روی قفل درب سکوریت می‌باشند.

دارای جامپر هستند.

می‌توان از آن‌ها برای انواع درب‌های شیشه‌ای استفاده کرد.

قفل دیجیتالی مخصوص شیشه‌های سکوریت

دارای قفل دیجیتالی مخصوص استفاده برای شیشه‌های سکوریت می‌باشند.

جهت باز کردن قفل دیجیتال می‌توانید از رمز، کلید لمسی و یا ریموت استفاده نمائید.

این نوع از قفل دارای قفل خودکار نیز می‌باشد.

این قفل‌ها دارای مکانیسم ضد سرقت می‌باشند.

قفل دیجیتال درب سکوریت دارای سیستم اعلام کننده آتش سوزی نیز می‌باشد.

مطالب گفته شده در بالا تماماً موارد مربوط به آموزش نصب شیشه سکوریت بوده است.

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما