درب شیشه ای مغازه

درب شیشه ای مغازه و خرید آن

درب شیشه ای مغازه

درب شیشه ای مغازه

درب­ های شیشه­ ای علاوه بر کاربرد­های تجاری می­توانند بر روی فروش و یا نمایش اقلام داخل محیط کاری شما تاثیر داشته باشند بطور مثال درب شیشه ای مغازه می­تواند. مشتریان را از محیط خیابان­ به داخل محوطه کاری شما جذب کند. برای همین است که این گونه اقلام از محبوبیت بالایی برخوردار است.

درب­ها امروزه یکی از مهمترین عامل ­هایی به حساب می ­آیند که می­توان از آنها به عنوان محافظ درب ورودی یک محیط استفاده کرد. از جمله آنها می­توانیم به درب­ های ضد سرقت و یا درب­ های شیشه ­ای اشاره داشته باشیم. که مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده ­اند. شاید برای ذهن مشتریان سوالی پیش می­ آید که چرا اکثر آنها به دنبال این کالای پرکابرد هستند.

اگر با توجه بیشتری دقت کرده باشید. در اکثر مغازه ­ها، فروشگاه­ ها و کسب کار­های بزرگ، درب­ ها از جنس شیشه استفاده شده است. پس اگر علاقه­ مند شده ­اید. تا آشنایی بیشتری با درب­ ها داشته باشید می­توانید در ادامه همین مقاله همراه ما باشید.

انواع درب­ های شیشه ای مغازه ای

معمولا شما می­توانید به صورت شیشه ­ای، فلزی و چوبی این درب­ ها را مشاهده کنید. که سالانه تعداد زیادی از آنها در کارخانه ها تولید می­شوند. مغازه ­ها و فروشگاه ­ها یکی از محیط ­هایی هستند. که درب ورودی در جذب مشتری برای آن­ها اهمیت به سزایی دارد. زیرا وجود یک ظاهر ورودی خوب می­تواند مشتریان خوبی را جذب کند. اکنون شما آشنایی مختصری با انواع آنها پیدا کرده اید و حال قصد داریم شما را با انواع درب شیشه ای مغازه­ آشنا کنیم

درب¬ شیشه¬ای مغازه¬ای
درب شیشه ای مغازه ای

درب ورودی شیشه‌ای

گفتیم که درب­ها معمولا محل‌های ورودی یک مکان، خانه یا یک مغازه هستند. برای هرکدام از این محل‌ها بسته به نوع استفاده از آن­ها درب انتخاب می­شود. اگر بخواهیم مثالی بزنیم برای خانه باید از درب­هایی با مقاومت بسیار بالا استفاده شود. تا از ورود دزد و غریبه به صورت خیلی راحت به خانه جلوگیری کنیم.

مغازه­ های فروشگاهی برای درب ورودی خود می­توانند از این نوع جنس شیشه ­ای آن استفاده کنند. درب شیشه ای مغازه می­توانند یک مسیر رویایی برای زیباسازی ظاهر و یک مشوق خوبی باشد. تا مشتریان بدون ورود به مغازه از اجناس آن دیدن کنند و بعد وارد مغازه شوند. این درب علاوه بر زیبایی باید مقاومت بالایی داشته باشد. که یکی از بهترین نکته‌هایی است که باید در تولید به آن توجه کرد.

انواع درب شیشه ای مغازه

درب­های ورودی شیشه انواع مختلفی دارند و در انواع مختلف هم ساخته شده ­اند تا بتواند مشتری­های مختلفی را به سمت خود جذب کنند. این انواع عبارتند از:  درب ریلی شیشه‌ای، درب لولایی شیشه­ ای و درب اتوماتیک شیشه ­ای که در ادامه توضیحات کاملی درباره آنها به شما داده می­شود.

انواع درب شیشه¬ای
انواع درب شیشه ای

درب شیشه ­ای مغازه ریلی

ساختار درب ریلی شیشه­ ای به این صورت است که در زیر کرکره درب یک ریل کار گذاشته می‌شود و بر روی این ریل کار گذاشته شده. درب قرار گرفته و حرکت می‌کند.

بیشتر افراد برای کارگذاری درب مغازه، به درب شیشه ای علاقه دارند زیرا باز و بسته شدن این درب بسیار راحت‌تر از دیگر درب­ ها می­باشد. درب­ های ریلی شیشه­ ای به سمت چپ و راست حرکت کرده. و کار را برای مشتری هنگام ورود به مغازه راحت‌تر می‌کند. به همین دلیل یک فروشنده با نصب این درب ها می­تواند خیال خود را از رفت و آمد مشتری راحت کند.

درب شیشه­ ای مغازه لولایی

درب­ های لولایی شیشه­ ای مثل درب­ های چوبی و فلزی، با یک لولا به همدیگر و به دیوار وصل می‌شوند. این درب ­های لولایی شیشه ­ای، مثل درب های چوبی و فلزی باز و بسته شده و فقط جنس آن­ها با دیگر درب­ ها متفاوت است. امروزه درب لولایی شیشه­ ای نسبت به درب ریلی و اتوماتیک استفاده کمتری دارد.

درب لولایی شیشه¬ای مغازه
درب لولایی شیشه ای مغازه

درب اتوماتیک شیشه ­ای

امروزه به کارگیری تکنولوژی در هر چیزی، به راحت­تر شدن استفاده از آن چیز کمک می­کند. مثلا در صنعت درب­ هم از چشمی بهره برده ­اند. یعنی با کارگذاری یک چشمی بر روی درب شیشه ­ای، آن درب را اتوماتیک می­کنند. به طوری که با قرار گرفتن در مقابل درب شیشه ­ای مغازه، درب باز شده و رفت و آمد راحت­تر انجام می­شود.

اکنون شما با انواع درب­ های شیشه­­ ای . شیشه سکوریت اتوماتیک آشنایی لازم را پیدا کرده ­اید، حال به سراغ آن می­رویم که جنس بکار رفته در آن چه چیزی است و قیمت خریداری این درب در چه سطحی است. قابل ذکر است که تمامی این موارد بسته به کیفیت و جنس شیشه دارد. پس برای آگاهی بیشتر در این زمینه ما در بخش بعدی شما را با این مورد آشنا خواهیم کرد.

انواع مختلف جنس درب شیشه­ ای مغازه

شیشه ­ها در انواع مختلفی تولید و ساخته می­شوند، در گذشته جنس درب­های شیشه ­ای از شیشه خام بوده است. با توجه گزارشات ثبت شده شیشه خام، مقاومت نداشته و خیلی سریع شکسته می­شود. برای همین بیشتر افرادی که از درب شیشه­ای استفاده می کردند از کاربرد و تعبیه این نوع شیشه در تولید درب شیشه ای مغازه ، ناراضی بودند. با گذشت زمان تولید کنندگان درب شیشه­ ای برای راضی نگه داشتن مشتریان خود، از شیشه سکوریت اتوماتیک استفاده می­کنند. سکوریت مقاومت بالایی به شیشه داده و آن را نشکن می­کند. مسلما مقاومت در هر جنسی و صد البته نشکن بودن در کالای شیشه به افزایش مشتری کمک می­کند. تولیدکنندگان درب­­های شیشه ­ای هم با این کار، به کسب و کار خود رونق بسیاری بخشیدند.

انواع درب شیشه¬ای
انواع درب شیشه ای

قیمت درب­­های شیشه ­ای

درب­های شیشه­ ای بسته به مقاومت خود و نوع جنس خوبشان، قیمت­ های مختلفی دارند. برای همین شما به عنوان یک خریدار برای اطلاع از قیمت درب شیشه ­ای می­توانید به مراکز فروش درب ­ها مراجعه کرده و از قیمت­ ها اطلاع پیدا کنید.

نتیجه گیری

وجود درب­ها بسیار با اهمیت و مهم است. هر درب در هر محل، بسته به نوع مکان به کار گذاشته می­شود. این درب­ها ممکن است چوبی، فلزی و یا شیشه ­ای باشند. معولا خانه­ ها و کارخانه­ ها از درب فلزی و محکم برای ورودی خود استفاده می­کنند تا هیچ کس بدون اجازه نتواند وارد آن­جا بشود. فروشگاه­ها و مغازه­ ها هم از درب شیشه­ ای بهره می­گیرند. علت استفاده مغازه­ها از این درب، این است که درب شیشه ­ای مغازه شفاف است و اجناس داخل مغازه را نمایان می­کند.نور که عاملی بسیار مهم در معرفی کالا و اجناس است توسط درب شیشه ­ای ذخیره می­گردد. برای همین بیشتر افراد و فروشنده­ ها از درب شیشه ­ای برای مغازه خود استفاده می­کنند.

استفاده از تکنولوژی پیشرفته در ساخت این درب­ها هم باعث شده است تا مشتریان بیشتری به این کالا روی بیاورند. شناخت هر کالا قبل خرید مهمترین عاملی است که هر خریدار قبل از عمل خرید باید به آن توجه کند. برای همین باید گفت هر کس که قصد خرید یک درب شیشه ­ای مناسب دارد می­تواند به فروشگاه­های معتبر آن مراجعه کند و از امکانات خوبی بهره ببرد.

دورال در تولید کننده انواع درب شیشه ای مغازه مناسب با نیاز مشتری

امتیاز ما

مقالات اخیر

نتیجه‌ای پیدا نشد.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما