درب شیشه‌ای راه پله اتوماتیک از حسگر‌های چشمی برخوردار می‌باشد

درب شیشه‌ای راه پله را بیشتر بشناسید!

درب شیشه ای

همان طور که می‌دانید یکی از مهم ترین اجزای یک ساختمان که وجود آن بسیار کاربردی و پر اهمیت می‌باشد درب ورودی آن است. امروزه انواع درب‌‌ شیشه‌ای مختلف تولید و به بازار وارد شده‌اند. که درب شیشه‌ای راه پله یکی از انواع مختلف درب‌های شیشه ‌ای می‌باشد.

یکی از بخش‌های مهم ویژگی این درب‌ها، ایمنی و تنوع طرح بالا می‌باشد. تنوع طرح بالا در این درب‌ها موجب افزایش جذابیت ساختمان شده و ایمنی بالا نیز سبب ایجاد امنیت بالا برای درب ورودی‌ ساختمان می‌شود. برای ساخت این مدل از درب‌ها معمولاً از شیشه‌های سکوریت شده استفاده می‌کنند. و به همین خاطر است که درب شیشه‌ای راه پله نسبت به گرما و حرارت حاصل از آتش سوزی بسیار مقاوم می‌باشند. این مقاومت بالا باعث می‌شود. که در هنگام وقوع آتش سوزی، ساکنین ساختمان زمان کافی را برای نجات دادن خود داشته باشند.

ویژگی های درب راه پله شیشه ای

از ویژگی‌های دیگر درب های شیشه‌ای راه پله می‌توان به سهولت کار در هنگام باز و بسته کردن آن اشاره نمود. این ویژگی باعث می‌شود تا مدت زمان کمتری از افراد تلف شده و روند رفت و آمد‌های موجود در ساختمان تسهیل شود. به طور معمول از فلزات مختلفی برای ساخت یراق آلات این نوع درب‌ها استفاده می‌کنند. این فلزات باید خاصیت‌های متنوعی همچون ضد زنگ بودن را داشته باشند. تا در ادامه دچار زنگ زدگی و یا حتی خوردگی نشده و از جذابیت‌ آن‌ها کاسته نشود. در ضمن درب شیشه‌ای راه پله دارای مدل‌های متفاوتی هستند. که هر کدام نیز مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارا می‌باشند. و هر کدام از آن‌ها دارای یک قیمت مشخص هستند. در ادامه می‌توانید با مدل‌های مختلف این درب و مشخصات هر کدام بیشتر آشنا شوید.

"<yoastmark

انواع درب‌ راه پله و مشخصات آن‌ها

به طور کلی درب های شیشه‌ای برای راه پله متناسب با یک سری از عوامل به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شود. از مهم ترین این عوامل می‌توان به ساختار، جنس شیشه، ابعاد و رنگ اشاره کرد. درب‌های شیشه‌ای راه پله کشویی یکی از رایج ترین نوع این درب‌ها می‌باشند. و بیشتر در مکان‌هایی نصب می‌شوند که فضای راهرو برای عبور افراد کم باشد. جنس شیشه‌های به کار رفته برای ساخت این درب‌ها هم کاملاً سکوریت شده است تا در برابر انواع ضربات و حوادثی همچون آتش سوزی بتواند مقاومت بکند.

درب‌های شیشه‌ای رنگی نیز از مدل‌های دیگر درب‌ شیشه‌ای راه پله می‌باشند. که طیف وسیعی از رنگ‌ها در ساختن آن به کار می‌رود. در واقع شیشه‌های این نوع درب هم سکوریت شده است. ولی با این تفاوت که دارای گستره رنگی بالایی همچون آبی، سبز، دودی، بنفش و برنز می‌باشد. بیشترین کاربرد این نوع درب شیشه‌ای راه پله اغلب برای ساختمان‌هایی است.که رنگ اصلی به کار رفته در نمای آن­ها سفید می‌باشد. درب‌های شیشه‌ای راه پله مدل­های دیگری همچون اتوماتیک، طرح دار، هوشمند و … نیز دارند که هر کدام از آن‌ها دارای کاربرد ویژه‌ای می‌باشند.

 درب‌های شیشه‌ای راه پله قیمت‌های مختلفی دارند درب‌های شیشه‌ای راه پله قیمت‌های مختلفی دارند درب‌های شیشه‌ای راه پله قیمت‌های مختلفی دارند
درب‌های شیشه‌ای راه پله قیمت‌های مختلفی دارند

در نهایت قبل از خرید درب شیشه‌ای راه پله باید ابتدا ویژگی­های آن­ها مانند مقاومت در برابر گرما و یا تنوع رنگ را بررسی کرده و سپس با انواع مدل­های آن آشنا شوید. در ادامه می­توانید با بررسی فضای ساختمان خود یک درب مناسب را برای آن انتخاب کنید. که هم طول عمر بالایی داشته باشد و هم باعث جذابیت ساختمان شما بشود.دورال در همیشه بهترین ها را برای شما می خواهد . برای خرید این درب ها با کارشناسان ما تماس بگیرید. متخصصان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.دورال در تولید کننده درب شیشه ای راه پله مناسب با نیاز مشتری.

 درب شیشه¬ای راه پله باید دارای طول عمر بالایی باشد
درب راه پله باید دارای طول عمر بالایی باشد
امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما