درب شیشه‌ای بالکن

درب شیشه‌ای بالکن

شیشه های بالکنی

اگر درب شیشه‌ای بالکن در خانه دارید، اولین نکته‌ای که در حین نگه‌داری از آن باید رعایت کنید تمیز نگه داشتن آن است. هیچ چیزی آزاردهنده‌تر از این نیست که ببینید این درب شیشه‌ای به غبار، دود و یا لکه آغشته شده است. و دیگر نمی‌توانید منظره بیرون را از پشت شیشه با لذت تماشا کنید. اما تمیز کردن آن هم به طور مداوم بسیار سخت و طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با تمامی نکاتی که باید در جهت تمیز نگه داشتن درب شیشه بالکن خانه‌تان رعایت کنید آشنا کنیم.

نمایی از د رب شیشه ای بالکننمایی از تراسی که با درب شیشه‌ای تجهیز شده است

 

گام اول در تمیز نگه داشتن تراس شیشه‌ای خانه

قبل از هر چیزی باید محیط اطراف را آماده کنید. چگونه؟ ما به شما می‌گوییم! اول از همه اطراف درب شیشه‌ای بالکن را برای تمیز کردن حاضر کنید. برای این کار به آب، پارچه میکروفایبر، مقداری سرکه سفید، روزنامه کهنه و یا پارچه قدیمی، یک برس، یک اسفنج، یک عدد جاروبرقی و همچنین چیزی احتیاج خواهید داشت.

در قدم بعدی باید اطراف درب را با استفاده از پارچه قدیمی و یا روزنامه بپوشانید .چرا که در هنگام تمیز کردن شیشه‌‌ها ممکن است که آب به اطراف پاشیده شود .و همین موضوع کثیف کاری بیشتر را به همراه خواهد داشت. پس برای جلوگیری از این موضوع حتما شعاع محیط اطراف را بپوشانید. در مرحله بعدی با استفاده از پارچه میکروفایبر قاب اطراف و دسته‌ها را تمیز کرده و در مراحل نهایی نیز اقدام به پاک کردن ریل و خود شیشه کنید. به خاطر داشته باشید که تمیز نگه داشتن محیط اطراف نیز تاثیر به سزایی در پاکیزه نگه داشتن درب شیشه‌ای بالکن خواهد داشت.

درب شیشه ای بالکن ورودی باغچهاز درب شیشه‌ای برای ورودی باغچه و یا حیاط منزلتان نیز می‌توانید استفاده کنید

 

قیمت بالکن شیشه‌ای ریلی

درب شیشه‌ای بالکن انواع مختلفی دارد که یکی از محبوب‌ترین شکل آن را درب‌های ریلی تشکیل می‌دهند. از مزایای این درب می‌توان به ایجاد فضای بیشتر و صرفه‌جویی از نظر ابعادی، استفاده از نور طبیعی و ماکزیمم بهره‌گیری از انرژی اشاره داشت. علاوه بر موارد ذکر شده باید به این نکته نیز اشاره داشت که به دلیل شیوه ساخت و طراحی بالکن‌های ریلی دارند. افزایش وسعت دید را نیز به همراه خواهند داشت.

درب شیشه ای این نوع بالکن عمدتا با تناژ سفید و سیاه ساخته می‌شوند .که مشتری می‌توان پیش از سفارش آن را با توجه به محیط و سلیقه خود انتخاب کند. از دیگر مزایای استفاده از شیشه برای بالکن منزلتان می‌توان به کاهش قابل توجه برای صدا اشاره کرد. که این میزان حدودا به مقدار 12.8 دسی بل تخمین زده شده است.

در مورد قیمت بالکن شیشه‌ای ریلی باید بگوییم قیمت ثابتی برای آن وجود ندارد. چرا که حدود قیمت بسته به ابعاد، رنگ و نوع سفارش شما کاملا متفاوت خواهد بود .و در صورتی که تمایل دارید از قیمت حدودی آن مطلع شوید باید به صورت مستقیم با تیم فنی مورد نظر به گفتگو پرداخته و تماس بگیرید.

درب شیشه ای بالکن از نمای خانهدرب شیشه‌ای داخل خانه نیز می‌تواند به جذابیت محیط خانه بیفزاید

 

نصب بالکن شیشه‌ای در تهران

در تهران نیز مانند تمامی نقاط کشور درب شیشه‌ای بالکن را با قیمت‌های متفاوت و توسط گروه‌های فنی متخصص می‌توانید سفارش داده و در منزل تحویل گرفته و جهت نصب آن اقدام کنید. از آنجایی که شهر تهران به نسبت سایر مناطق شلوغ‌تر و پررفت‌وآمدتر است. به شما توصیه می‌کنیم در صورتی‌که منزلتان دارای بالکن است حتما نسبت به سفارش و نصب درب بالکن شیشه‌ای اقدام کنید. چراکه تا حد زیادی در کاهش صدای و نویزهای اطراف موثر خواهد بود. و آرامش بیشتری نیز خواهید پس با مراجعه به افراد متبحر در این زمینه از آن‌ها کمک بخواهید.

برای این کار حتما از افراد متخصص کمک بگیرید تا درب شیشه مورد دلخواه و سلیقه شما باشد.

 

کلام آخر

از آنجایی که پانال‌ها یا همان شیشه‌های نصب شده قدرت زیادی جهت محافظت و کثیف نشدن منزل در برابر باد و باران دارند. در صورتی که از تیم متخصص، حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه کمک بخواهید. قطعا تاثیر به سزایی را مشاهده خواهید کرد. به علاوه اینکه امکان بستن شیارهای بین پانل‌ نصب شده وجود دارد.  و همین موضوع نیز باعث می‌شود که تبادل هوا بین محیط داخلی خانه و هوای بیرون میسر نشود. پس اتلاف انرژی نیز صورت نخواهد گرفت. پس اگر منزلتان دارای تراس و یا بالکن است به شما توصیه می‌کنیم حتما از درب شیشه‌ای بالکن و یا تراس استفاده کنید .و در این زمینه نیز از افراد متخصص کمک بگیرد تا نتیجه نهایی باب میل و مورد رضایتتان واقع شود.

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما