یک طراحی مدرن به همراه ایمنی با استفاده از درب‌های سکوریت

درب سکوریت شیشه ای جلوه ای چشم گیر برای ورودی

درها و ورودی‌های تمام شیشه‌ای مدرن و جذاب، می‌توانند جلوه‌ای چشم‌گیر به درب ورودی ساختمان بدهند. یا احساسی باز در فضای اداری را به همراه داشته باشند. نصب آن‌ها آسان است، به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند .و با گذشت زمان عملکرد مطلوبی خواهند داشت.درب شیشه ای باعث ایجاد فضای باز می‌شوند. و این در یک محیط اداری، باعث خلاقیت و ارتباطات بیشتر می‌شود. که از جنبه‌های مهم یک طراحی است. درب سکوریت می تواند جلوه ای چشم گیر را برای درب ورودی داشته باشد. در این مقاله با  انواع درب شیشه سکوریت اجزا و امنیت آن آشنا می شویم

درب‌ سکوریت جلوه ای زیبا برای ورودی
یک طراحی مدرن به همراه ایمنی با استفاده از درب‌های سکوریت

 

در ایجاد یک فضای مدرن، شیشه هرگز قدیمی به نظر نمی‌رسد. به خصوص درب سکوریت که دارای ماندگاری بالاتری است .و این یک راه حل مناسب و مقرون به صرفه‌ای است. همچنین ویژگی‌های زیادی برای ایجاد یک محیط پایدار با  نور روز برای شما ایجاد می‌کند. درب‌ شیشه‌ای به ویژه برای اتاق‌های روشن و آشپزخانه، اتاق نشیمن، راهرو یا حمام، مناسب است. به هر حال، جایگزینی درب چوبی موجود با درب های سکوریتی بسیار آسان است .و می‌توان اتاق‌ها را را به روشی جدید طراحی و پارتیشن بندی کرد.

 

 

شیشه سکوریت

شیشه‌های سکوریتی نوعی شیشه ایمن هستند. که بر اثر فرایند‌های حرارتی یا شیمیای انجام شده، مقاومت بالایی دارند. طی عملیات حرارتی، سطح خارجی شیشه در حالت فشرده، و فضای داخلی در حالت کششی قرار می‌گیرد. شیشه‌های مقاوم در درب سکوریت، نوعی از شیشه‌های ایمن هستند که در درجه حرارت بالا تولید شده‌اند. در صورت  وارد شدن ضربه شدید، افزایش تنش سطحی باعث می‌شود .که شیشه درب سکوریت به  قطعات کوچک و بدون زاویه خرد ‌شوند تا خطر آسیب دیدگی را کاهش دهند. نصب شیشه‌ سکوریت نقش اساسی در امنیت خانه‌ها و محیط‌های کاری دارند. با اطمینان از این ‌که درب سکوریت به درستی نصب شده باشد. به دلیل  ایمنی که دارد در مناطقی مانند حمام، صفحات دوش و درهای خاص  و هر جایی که در آن خطر بالایی  برای انسان وجود داشته باشد مناسب هستند.

درب سکوریت شیشه حمام
شیشه سکوریت در حمام

درب سکوریت

درب‌های شیشه‌ای مدرن که برای مصارف داخلی و خارجی ایمن هستند. از شیشه‌های سکوریت مقاوم ساخته شده‌اند و از نظر انرژی بسیار کم مصرف هستند. این در‌ها در انواع مختلفی ساخته می‌شوند. تکنسین‌های ما مجهز به نصب، تعمیر و تعویض درهای شیشه‌ای در هر شکل و اندازه هستند .و از درب‌های دوش شیشه‌ای سایز بزرگ گرفته تا انواع درب‌های داخلی و خارجی، آماده رفع نیاز‌های شما هستند.

انواع درب شیشه سکوریت

درب شیشه سکوریت داخلی

درب سکوریت داخلی را می‌توان متناسب با فضا و سلیقه‌ی شخصی شما طراحی کرد. درب‌های شیشه‌ای داخلی فقط پارتیشن نیستند. آن‌ها بخشی منحصر به فرد و کاربردی در طراحی خانه شما هستند. درهای شیشه‌ای داخلی از دوش مات یا درهای کمد  گرفته تا درهای شفاف که به اتاق ناهار خوری یا به حال منتهی می‌شوند. فضا را بزرگ‌تر می‌کنند. اما با این وجود امکان حفظ حریم خصوصی وجود دارد.

درب سکوریت شیشه ای
درب سکوریت

 

درب های شیشه سکوریت خارجی

درب‌های سکوریت خارجی را می‌توان مانند آن‌هایی که برای درب‌های کشویی استفاده می‌شود .با شیشه‌های بزرگ تنظیم شده در یک قاب، یا از موادی مانند چوب سخت، فلز یا کامپوزیت ساخت.

امنیت درب سکوریت

در بسیاری از حومه‌های مسکونی و مناطق تجاری، امنیت خانواده، دارایی‌های خصوصی و شرکت شما مسئله‌ای مهم است. بیشتر افرادی که قربانی سرقت شده‌اند. حتی سال‌ها بعد نیز احساس عدم امنیت یا نگرانی دارند. سارقین اغلب ترجیح می‌دهند به جای پنجره از در وارد شوند. همانطور که احتمالاً می‌دانید انواع مختلفی از شیشه در درب و پنجره‌ها استفاده می‌شود .و در این بین درب سکوریت از ایمنی بالایی نسبت به سایرین برخوردار است. و در برابر نفوذ و ورود اجباری به عنوان مانعی مقاوم عمل می‌کند. همچنین در برابر ضربات مکرر اشیای سنگین مانند آجر، چکش و میلگرد مقاومت می‌کند. این نوع از درب شیشه ای در برابر آتش و نفوذ گلوله نیز نقش موثری در حافظت از مردم و امول آن‌ها دارد.

ریل شیشه سکوریت

درب شیشه سکوریت ریلی  باعث صرفه جویی در فضا میشود و در مقایسه با درهای گردان، آنها  به محدوده چرخشی نیاز ندارند .و برای صرفه جویی در فضا، در امتداد دیوار قرار می‌گیرند. یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعاتی که برای درب های کشویی شیشه‌ای مورد استفاده قرار می گیرد ریل شیشه سکوریت است.

 درب سکوریت ریلی
درب ریلی شیشه سکوریت

 

تنظیم درب سکوریت ریلی

تنظیم صحیح درب ریلی باعث ایمنی آن و هرکسی است .که از آن استفاده می‌کند. دری که خیلی شل باشد .می‌تواند در حین استفاده از مسیر ریل خارج شود و باعث آسیب دیدگی درب شود .و نیاز به تعمیر حرفه‌ای داشته باشد. درهایی که خیلی محکم هستند .می‌توانند در مسیر پایین گیر کنند. البته، بهترین راه برای کاهش مشکلات درهای کشویی شیشه، نصب محصولات با کیفیت است. که ماندگاری بیشتری دارند و در برابر فرسایش بیشتر مقاومت می‌کنند. ریل شیشه سکوریت با کیفیت که در انواع سناریوها شبیه سازی شده و واقعی آزمایش شده است. نصب آسان، با کیفیت و قابل اطمینانی را ارائه می‌دهد.

قیمت ریل شیشه سکوریت

قیمت ریل  شیشه سکوریت بسته به برند، نوع جنس، رنگ و  وزن و دیگر فاکتور‌ها متغیر می‌باشد.  و هر چه کیفیت یراق آلات بهتر باشد. قیمت ریل شیشه سکوریت بیشتر است. از طرفی تعداد درب و طول درب هم بر قیمت ریل شیشه سکوریت تأثیر دارد. در درب‌هایی که از فریم استفاده می‌کنند قیمت ریل شیشه سکوریت افزایش می‌یابد. اگر از همان ابتدا شیشه و ریل متفاوتی را انتخاب کنید .و به قیمت شیشه سکوریت به عنوان پس انداز سرمایه‌ی خود نگاه کنید. در بسیاری از هزینه‌های آینده صرفه جویی خواهد شد.

 

رگلاژ شیشه سکوریت

همانطور که گفتیم؛ مهمترین قسمت نگهداری درب شیشه‌ای ریلی دانستن نحوه تنظیم آن است. اگر پیچ تنظیمات درب شیشه‌ای کشویی شما شکسته باشد. یا نچرخد، یا اگر حتی پس از تنظیم، درب شما به درستی لغزان نیست. هرگز درب شیشه‌ای کشویی خود را با زور باز یا بسته نکنید، زیرا این امر می‎تواند باعث آسیب دائمی درب یا مسیر ریل شود.

اشکالاتی از قبیل ایجاد صدای ناهنجار هنگام باز و بسته شدن شیشه سکوریت اتوماتیک ، تکان خوردن درب در هنگام باز بودن آن، بسته نشدن کامل آن و قرار نگرفتن لبه در‌ها بر روی‌ هم یا کنار هم  نشان می‌دهد. که نیاز به رگلاژ  درب دارید. رگلاژ درب شیشه سکوریت یا با تعویض قطعه و یا یک تعمیر ساده انجام می شود. و در نظر داشته باشید که هزینه رگلاژ به موقع، کاملا مقرون به صرفه‌تر از خرید قطعه جدید است. نکته‌ی که قابل توجه این است. که قبل از خریداری درب سکوریت و اجرای آن حتما از نوع خدمات رسانی آن واحد مطمئن شوید.

ریل درب سکوریت
ریل شیشه سکوریت
امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما