درب اتوماتیک منحنی به شما کمک می کند!

به عنوان یک صاحب مشاغل یا مدیر ، احتمالاً نمی دانید که آیا باید در درب های اتوماتیک سرمایه گذاری کنید؟ ممکن است تصور کنید مبلغ زیادی را برای آنها پرداخت خواهید کرد. زیرا آنها از فناوری که در درب های دستی یافت نمی شود ، استفاده می کنند. حتی اگر نگران هزینه های پیشرو نیستید . ممکن است نگران باشید که درهای اتوماتیک هزینه های مصرفی شما را بالا می برند. یا نگهداری آنها گران است. حتی ممکن است فکر کنید که درب های اتوماتیک برای نوع مشاغل شما ضروری نیست. در این مقاله به شما می گوییم که چگونه اما درب اتوماتیک منحنی می تواند به شما کمک می کند.

در حالی که تمام دلایل به کار گیری درهای دستی معتبر به نظر می رسند ، اما درکل آن را تصدیق نمی کنند.

به عنوان مثال ، درست است که دربهای اتوماتیک برای باز و بسته شدن به انرژی نیاز دارند . اما ممکن است در جاهای دیگر باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی شود. از آنجا که آنها فقط در صورت لزوم باز می شوند . درب های اتوماتیک به حفظ  دمای محیط کمک می کنند. اگر مشتری یا کارمندان نتوانند درب را بیش از حد ضروری باز کنند . سیستم گرمایشی و خنک کننده انرژی کمتری مصرف می کنند.

گذشته از مزایای صرفه جویی در مصرف انرژی ، دربهای اتوماتیک ممکن است درک بهتری از تجارت شما به مشتری بدهند. نظرسنجی انجام شده توسط انجمن تولید کنندگان درب آمریکا نشان داد ۹۸٪ از مشتریان درب اتوماتیک را ترجیح می دهند. و بیش از نیمی از پاسخ دهندگان نظرسنجی اهمیت بالایی در یافتن درب های اتوماتیک در مکان های زیر داشتند:

بیمارستان ها
فرودگاه ها
هتل ها یا متل ها
درب ورودی مراکز خرید
فروشگاه های خرده فروشی
ساختمانهای دولتی
ساختمان های اداری

کنترل دسترسی در درب اتوماتیک منحنی

وقتی به درهای اتوماتیک فکر می کنید ، احتمالاً فرض می کنید که درها برای هر کسی باز می شود . مهم نیست که چه کسی به آنها نزدیک شود. در بسیاری از موارد صادق است .و اگر یک فروشگاه مواد غذایی ، هتل یا یک دفتر پزشکی اداره کنید . احتمالاً درب خودکار همان چیزی است که شما می خواهید.

اما اگر شغل یا محل کار شما به نحوی باشد که نیاز باشد فقط افراد خاصی وارد آنجا شوند در آن صورت ، چه می شود؟

درهای اتوماتیک می توانند در دستیابی به آن هدف به شما کمک کنند. بسیاری از سیستم های اتوماتیک درب به کنترل از راه دور را به پرسنل امنیتی مبنی بر اینکه آیا درب باز شود یا خیر، می دهد. این امر به آنها این امکان را می دهد تا کنترل کنند چه کسی وارد چه مناطقی می شود .و به چه مناطقی دسترسی پیدا می کند. این ویژگی امنیتی می تواند در آزمایشگاه های علمی ، ساختمان های آپارتمانی ، بانک ها و سایر ساختمان های تجاری مفید باشد.

 اگر محافظ امنیتی خاص ندارید، درب اتوماتیک منحنی به شما کمک می کند!

برخی از سیستم های ورودی خودکار به سیستم های ورودی بدون کلید وصل می شوند. این بدان معناست که فقط افرادی که دارای کارتهای کلید فعال یا دانش یک رمز عبور هستند می توانند درب را باز کنند.

چیدمان و طراحی شغل شما در مورد امنیت شما چه می گوید. به عنوان مثال ، تنها قفسه های شسته و رفته لباس یا نمایشگرهای زیبایی بصری  به مشتریان کمک نمی کنند. آنچه را که می خواهند پیدا کنند. آنها همچنین نشان می دهند که شما از ساختمان خود و آنچه در آن است مراقبت می کنید؟

شما می توانید با استفاده از درب اتوماتیک از لحظه ورود افراد، تصویر و نگرش خوبی از شغل  خود ارائه دهید. و در راه حل های امنیتی پیشرفته سرمایه گذاری کنید. آنها باید منطقاً فرض کنند که شما مایل هستید در امنیت پیشرفته در جاهای دیگر سرمایه گذاری هایی مشابه انجام دهید. مشتریان جدید و موجود شما را به عنوان کسی می دانند که می توانند به آنها اعتماد کنند. و سارقان شما را به عنوان مشاغلی می بینند که نباید از آن استفاده کرد.

 از مردم و اموال در برابر صدمات ناشی از آتش سوزی و دود محافظت کنید

آتش سوزی ها یک تهدید امنیتی است که هر ساختمان تجاری باید خود را برای آن آماده کند. درهای اتوماتیک در صورت بروز آتش سوزی مزایای بسیاری را ارائه می دهند. درب ورودی اتوماتیک به مردم این امکان را می دهد که به سرعت زیاد از ساختمان خارج شوند . که این موضوع در وقوع آتش سوزی بسیار مهم است. در فضای پر تنش و عجیب ، مردم مجبور نخواهند شد با درهای دستی دست و پنجه نرم کنند.

علاوه بر این ، بسیاری از درب منحنی اتوماتیک در راهروهای داخلی بسته می شوند .که هشدار آتش خاموش شود. این درها ضد حریق هستند . بنابراین از ورود آتش به سایر مناطق ساختمان جلوگیری می کنند. درهای اتوماتیک آتش نشانی و مانند اینها همیشه نصب شده اند تا افراد در تمام قسمت های ساختمان مسیرهای فرار داشته باشند.

با درب اتوماتیک منحنی ایمنی مشتری را افزایش دهید

در این نظرسنجی که در بالا به آن اشاره شد . پاسخ دهندگان “ایمنی / امنیت” را به عنوان دومین کیفیت مهم درهای اتوماتیک ارزیابی کردند. فقط دسترسی قابل دسترسی بالاتر است.

امتیاز ما

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما