درب‌های آکاردئونی ظاهری بسیار لوکس و زیبا به ساختمان می‌بخشند.

درب آکاردئونی شیشه‌ای-معرفی و بررسی آن

درب شیشه ای

معرفی درب آکاردئونی شیشه‌ای

درب آکاردئونی شیشه‌ای یکی از بهترین گزینه‌های زیر مجموعه درب‌های تاشو می‌باشد. جنس این درب‌ها از سکوریت است. و باز و بسته شدن آنان مشابه کلیدهای ساز آکاردئون است. شیشه‌های آکاردئونی به دلیل مقاومت زیاد در برابر صدا و رطوبت، برای ساخت درب‌ شیشه‌ای، بالکن شیشه‌ای‌، و پنجره بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. درب‌های آکاردئونی به درب‌هایی گفته می‌شود. که از چندین لت و یا پارتیشن که بدنه‌ای کاملاً شیشه‌ای دارد، ساخته شده باشند. درب آکاردئونی شیشه‌ای زیر مجموعه درب‌های متحرک نیز می‌باشند.که کنترل آن‌ها به صورت خودکار نیست و باید به شکل دستی انجام شود. درب‌های آکاردئونی شامل: شیشه‌های محکم آکاردئونی است. که بر روی ریلی از جنس آلمینیوم سوار شده‌اند، تنها تفاوت مهم این درب‌ها با درب‌های تاشو، نحوه باز و بسته شدن آن‌ها است. بدین ترتیب که با باز و بسته شدن درب لت‌های دیگر درب به صورت هفت و هشت بسته و یا باز خواهند شد.

موارد استفاده از درب شیشه‌ای آکاردئونی

از درب‌های شیشه‌ای آکاردئونی معمولاً برای ورودی ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده می‌شود. این درب‌ها ظاهری زیبا و مدرن به ساختمان می‌بخشند. به این نکته توجه داشته باشید که از این نوع درب در فضاهایی استفاده می‌کنند. که عرض ورودی بیشتر از دو متر باشد.

مزیت‌های استفاده از درب شیشه‌ای آکاردئونی

با نصب این درب‌ها کیفیت را با زیبایی تلفیق خواهید کرد و نمایی لوکس و مدرن به ساختمان خود می‌بخشید.

با نصب و اجرای درب‌های آکاردئونی مانع ورود حیوانات و حشرات خواهید شد.

فرآیند باز و بسته شدن آسان

شیشه‌هایی از جنس سکوریت مقاومت زیادی دارند و در ساخت درب‌های آکاردئونی نیز استفاده می‌شوند.
شیشه‌هایی از جنس سکوریت مقاومت زیادی دارند و در ساخت درب‌های آکاردئونی نیز استفاده می‌شوند.

توضیح مختصر درباره نحوه ساخت بالکن و یا تراس شیشه‌ای

با ساخت تراس شیشه‌ای می‌توانید از فضای کلی آپارتمان خود مصرف بهینه کنید. و همچنین وسعت خانه را به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش دهید. بالکن‌های شیشه‌ای نمایی مدرن و زیبا به ساختمان شما می‌بخشند. جهت توضیح فرآیند ساخت بالکن‌ و یا تراس‌های شیشه‌ای با ما همراه باشید. اول از هر چیز باید بدانید مکانیسمی که برای بالکن شیشه‌ای در نظر گرفته می‌شود.ساخته شده از دو پروفیل آلمینیوم است.

این قطعات به صورت افقی بر روی ساختارهای کف و سقف قرار گرفته‌اند. که در نهایت به شکل دو پروفیل عمودی در دو جهت بالکن قرار خواهند داشت. توجه داشته باشید که پیش از نصب بالکن شیشه‌ای از فضای کافی تراس اطمینان حاصل نمائید. شیشه بیش‌تر جهت پوشش و محافظت از بالکن و یا تراس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مکانیسم، نخستین پانل ثابت است و شبیه درب ، باز و بسته می‌شود و سایر پانل‌ها به ترتیب در مسیر ریلی حرکت خواهند کرد. شیشه مورد استفاده در تراس معمولاً از جنس سکوریت است. سکوریت‌ها با توجه به اندازه و متراژ تراس یا بالکن مد نظر تولید و نصب می‌شوند.

 شیشه مورد استفاده در بالکن شیشه‌ای از جنس بسیار مقاوم و محکم است. و به دلیل یراق آلات مرغوبی که دارد. از ورود و خروج گرما و سرما جلوگیری می‌کند. در این مقاله سعی داریم شما را با درب آکاردئونی شیشه‌ای آشنا کنیم.

با ساخت بالکن و یا تراس شیشه‌ای نمایی زیبا به آپارتمان خود می‌دهید.
با ساخت بالکن و یا تراس شیشه‌ای نمایی زیبا به آپارتمان خود می‌دهید.

ویژگی‌های منحصر به فرد درب و پنجره شیشه‌ای

درب شیشه‌ای

درب‌های شیشه‌ای در ورودی ساختمان‌های لوکس و مدرن بسیار رایج هستند و این نوع از درب‌ها تنوع بسیاری دارند همچنین کاربردهای متفاوتی نیز خواهند داشت. مانند: استفاده در ساختمان‌های اداری و یا ساختمان‌های مسکونی.

انواع درب‌های شیشه‌‌ای عبارتند از: خودکار، سکوریت، ریلی، لولایی، تاشو و غیره. در این مقاله سعی داریم شما را با درب آکاردئونی شیشه‌ای آشنا کنیم.

پنجره شیشه‌ای

امروزه با توجه به معماری بناها، از پنجره شیشه‌ای تحت عنوان عضو مهمی از بنا یاد می‌کنند. زیرا در صورت نامناسب بودن پنجره، مشکلاتی همچون ورود حشرات، گرما و سرمای زیاد یا بالعکس به وجود خواهد آمد.  انواع پنجره‌های شیشه‌ای به شرح زیر است:

پنجره با شیشه شناور

پنجره با شیشه لمینیت

پنجره دوجداره شیشه‌ای

پنجره با شیشه مات

پنجره با شیشه تاب‌کاری شده

پنجره با شیشه رنگی

پنجره با شیشه سکوریت

پنجره با شیشه عایق

پنجره با شیشه رفلکس

پنجره با شیشه کنترل کننده انرژی

پنجره با شیشه سیمی

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما