تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران

تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران

دورال در، مجموعه ایی تولیدی، خدماتی فنی ، تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران است. فعالیت تخصصی ما در زمینه درب های اتوماتیک ، درب شیشه ای اتوماتیک و محصولات مشابه آن می باشد. نیاز و سلیقه متفاوت مصرف کنندگان در مورد استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک و دیگر محصولات مشابه باعث به وجود آمدن مجموعه ایی کامل به لحاظ تنوع محصول و ارتقای کیفیت محصولات و بالا رفتن توان فنی و پشتیبانی این مجموعه شده است.دورال در تولید انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و شیشه سکوریت اتوماتیک در غرب تهران می باشد.

درب های اتوماتیک شیشه ای  دارای ویژگی های عملکردی خاص خود هستند و اگر این درها با سفارشی سازی و بهبود یافته ارائه شوند ، ویژگی های آنها ارزش ازیادی پیدا می کند . یکی از دربهای اتوماتیک برجسته درب های کشویی شیشه ای است.

درب کشویی شیشه ای محدود به امکانات است اما از لحاظ زیبایی از ارزش بالاتری برخوردار است.

آنها بیشتر برای ورودی های کوچک و به عنوان درب ورودی شرکت ها و ادارات اداری استفاده می شوند. شفافیت ارائه شده باعث می شود که فضای داخلی سالن با کیفیت به راحتی در خارج دیده شود و آنها را در هنگام دیدن، علاقه مند به ورود کند. دربهای اتوماتیک به عنوان نمادی برای دفاتر سازمانی شناخته شده اند.

جدا از زیبایی ظاهری که ارائه می دهند ، بازده عملکردی بالایی را تضمین می کنند. این دربها کاملاً اتوماتیک هستند و برای باز و بسته شدن مکرر درب کشویی پیشنهاد می شود  زمان کارکرد این درها را می توان به راحتی تنظیم کرد. حتی تعمیر و نگهداری این درها بسایر راحت است. درب های کشویی شیشه ای با عملکرد بسیار آسان و کارآمد در واقع یک راه حل سفارشی عالی در سیستم اتوماسیون درب ورودی هستند.

بیشتر در بین ساختمان های تجاری / مجتمع های تجاری ، دفاتر ، خانه های سازمانی و درهای داخلی بین دو درب در هر صنعت محبوب است. درها در تاسیسات هنری ما طراحی و ساخته می شوند. درایوها و کنترل های هوشمند کاملاً هماهنگ هستند تا مونتاژ و برنامه نویسی آسان را تضمین کنند

اطلاعات تماس دورال در( تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران ):

تهران ، منطقه 22 ، شهرک گلستان ، خیابان سروستان 9 ، پلاک 89 ، واحد 3
کارخانه:جاده قدیم کرج ، سه راه شهریار، شهرک صنعتی گلگون، روبه روی نگهبانی پلاک1
dooraldoor.ir@gmail.com
44157791-2 021
5347 512 0912 – 5693 843 0912 – 1451 511 0912
محصولات دورال در(تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران)

درب  شیشه ای کشویی،درب شیشه ای تلسکوپی،درب  شیشه ای گرد(منحنیدرب شیشه ای گردان،درب بیمارستانی،درب شیشه ای لولایی،درب  شیشه ای تاشو یا  آکاردئونی،شیشه های بالکنی

واحد طراحی و مشاوره در خصوص اجرا و انتخاب محصول در زمان قبل از سفارش، انتخابی مناسب و آسودگی خاطر برای مشتریان و همکاران به ارمغان می آورد.

دورال در: تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما