درب اتوماتیک شیشه‌ای کشویی

تولیدی درب اتوماتیک و خدمات مربوط به آن

درب اتوماتیک

از خدمات تولیدی درب اتوماتیک چه می‌دانید؟

باتوجه به ویژگی‌ها و خدمات منحصربه‌فردی که این روزها از تولید درب‌های اتوماتیک سراغ داریم. تولیدی‌های بسیاری به این حوزه راه یافته‌اند و درحال تولید انواع و اقسام این درب‌ها هستند. این تجهیزات بسته به اینکه از چه جنس، کیفیت و تکنولوژی در ساختار خود بهره می‌برند. به انواع بسیاری متنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند. تولیدی درب اتوماتیک بسته به امکانات خود معمولا نمونه‌های محبوبی از این درب‌ها را تهیه و روانه بازار می‌کند. در مقاله پیش‌رو قصد داریم شما را با خدمات این تولیدی‌های حرفه‌ای آشنا کنیم.

تنوع را از تولیدی درب اتوماتیک بخواهید!

این تولیدی‌ها قابلیت طراحی و تولید بسیاری از نمونه‌های درب‌های اتوماتیک و شیشه سکوریت اتوماتیک را دارند که مطابق با نیازها و خواسته‌های موجود در بازار است. بسته به اینکه این درب‌ها در چه محیط و فضایی کاربرد دارند یا با چه مکانیزمی طراحی می‌شوند، از جنس و کیفیت‌های مختلفی در تولیدی درب اتوماتیک تهیه می‌شوند. قیمت درب های اتوماتیک نیز کاملا وابسته به این نکات کوچک و درشت خواهد بود.

معمولا انواع درب‌های شیشه‌ای به شکل‌های مختلفی باز و بسته می‌شوند. که مدل‌های تاشو یا اتوبوسی، کشویی، گردان، منحنی یا قوسی و تلسکوپی از محبوب‌ترین مدل‌های آن هستند. هر یک از این انواع نیز در نوبه خود دارای تنوع زیادی هستند. و بر اساس اینکه چند لت خواهند بود، کارآیی‌های متنوعی دارند.

خدمات تولیدی‌ها

جالب است بدانید تولیدی درب اتوماتیک نه‌تنها به طراحی و تولید انواع درب‌ها می‌پردازد، بلکه خدماتی نظیر تعمیر و نگهداری آن‌ها را ارائه می‌دهد. همچنین برخی دیگر امکانات مانند نصب و بررسی‌های دوره‌ای به‌منظور اطمینان از عملکرد مناسب این درب‌ها نیز برعهده این تولیدی‌هاست. درواقع تکنسین‌های متخصص و آشنا به مهندسی الکترونیک که در این مراکز همکاری می‌کنند، باعث شکل‌گیری چنین خدماتی شده‌اند.

طراحی درب‌های اتوماتیک در مدل‌های مختلف
طراحی درب‌های اتوماتیک در مدل‌های مختلف

 

از طرفی این تولیدی درب اتوماتیک دورال در ، در بیشتر مواقع نسبت به طراحی و تولید مدل‌های جدید در این حوزه اقدام می‌کند. و این مسئله با وجود مهندسین مجرب مرکز ما دور از انتظار نخواهد بود. همچنین وجود نمایندگی‌های فراوان این تولیدی‌ها در شهرها و استان‌های مختلف فرصتی را در اختیار مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار داده است. که در صورت بروز مشکل و اختلالاتی در عملکرد این درب‌ها به‌راحتی آن را برطرف کنند.

از مهم‌ترین تولیدات این تولیدی‌ها باید به انواع درب‌های پارکینگ و مراکز عمومی نظیر فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز آموزشی وغیره اشاره کرد. هر یک از انواع این درب‌ها معمولا جوابگوی نیازهای فضاهای مختلفی هستند. به همین دلیل معمولا تولیدی‌ها تنوع قابل‌توجهی را تولید و عرضه می‌کنند که این نیازها را پوشش دهند.

بهره‌مندی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا

تولیدی درب اتوماتیک این ویژگی را دارد که از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا برای حوزه فعالیت خود استفاده کند. دورال در، معمولا از این پیشرفت‌ها به نفع بهبود طراحی‌ها و عملکرد ساختارهای مختلف درب‌ها استفاده می‌کند. ازطرفی معمولا از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای ساخت درب‌های اتوماتیک بهره‌ می‌بریم که معمولا مطابق با پیشرفت‌های جهانی است.

بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا
بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا

 

جالب است بدانید این درب‌ها باید از سوی مراجع بین‌‌المللی در این حوزه و بسیاری از سازمان‌های کنترل کیفیت مجوزها و استانداردهای لازم را اخذ کنند؛ درغیراین‌صورت امکان تولید یا فروش این تجهیزات را نخواهند داشت.

همکاری با بزرگترین تولیدکنندگان جهانی

از دیگر ویژگی‌هایی که تولیدی درب اتوماتیک را منحصربه‌فرد می‌کند. باید به همکاری‌های جهانی و وسیع آن‌ها با بسیاری از شرکت‌های جهانی و صاحب‌سبک در این حوزه اشاره کرد. معمولا شرکت‌های اروپایی در این زمینه بسیار فعال هستند. همکاری با این شرکت‌ها بهانه خوبی برای بهبود عملکرد درب‌ها و کیفیت ساخت آن‌هاست که از مسیر این همکاری‌ها حاصل می‌شود.

استفاده از دانش روز دنیا در ساخت درب‌های اتوماتیک
استفاده از دانش روز دنیا در ساخت درب‌های اتوماتیک

 

از طرفی آموزش‌دیدن پرسنلی که در این تولیدی‌ها کار می‌کنند. از مهم‌ترین دلایلی است که به عرضه یک کیفیت مناسب کمک می‌کند. درواقع آن‌ها باید بدانند چه می‌کنند و برای چه؟! گاهی این تولیدی‌ها به‌منظور ورود به حوزه پیشرفته‌ای از ساخت درب‌ های اتوماتیک تلاش می‌کنند. نیروهای متخصصی پرورش دهند و حتی برای دریافت بهترین آموزش‌ها آنان را رهسپاری بزرگ‌ترین شرکت‌های جهانی می‌کنند.دورال در ، با بهره گیری از افراد متخصص در این زمینه همیشه خدماتی عالی را برای مشتریان در نظر می گیرد.

نگاه آخر

درب‌های اتوماتیک به دلیل کارآیی فراوان و عملکرد بهینه امروزه به یکی از پرطرفدارترین انواع درب‌ها تبدیل شده‌اند. معمولا از آن‌ها در محیط‌های مختلفی که پررفت‌وآمد است استفاده می‌شود. بسته به نوع کارآیی این درب‌ها معمولا تولیدی درب اتوماتیک دورال در آن‌ها را از جنس، کیفیت و نحوه عملکردهای متفاوتی تهیه می‌کند. وجود این تنوع و کاربردهای متنوع هرکدام از آن‌ها سبب شده است. که بسیاری از نیازهای مشتریان و مصرف‌کنندگان برطرف شود.

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما