تنظیمات درب اتوماتیک

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه‌ای

درب اتوماتیک شیشه‌ای امروزه به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. و افراد زیادی علاقه‌مند به استفاده از این درب‌ها می‌باشند. استفاده گسترده از این درب‌ها باعث شده است. تا نیاز به تعمیرات درب اتوماتیک شیشه‌ای نیز بسیار بیشتر از گذشته احساس شود.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید. که از این درب ها استفاده می‌کنید، بدانید درب‌های شما نیازمند تعمیر هستند. مطالعه این مطلب می‌تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر در خصوص تعمیر این در‌ها صحبت کنیم. و اطلاعات کامل و جذابی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای
تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای

آموزش تعمیر درب اتوماتیک شیشه‌ای

تعمیرات درب اتوماتیک شیشه‌ای یکی از نیازهای اصلی افرادی است. که از این درب‌ها استفاده می‌کنند. یکی از نکات مهمی که برای تعمیر باید به‌خاطر داشته باشید. این است که ابتدا به‌خوبی باید مشکل این درب‌ها را پیدا کنید. گاهی اوقات خرابی این درب‌ها ممکن است به علت کار نکردن فرمان هوشمند این درب‌ها باشد. در صورتی که هرگونه آلارمی را در صفحه نمایش مرکزی این درب‌ها مشاهده کردید. امکان این‌که خرابی درب اتوماتیک شیشه‌ای به علت خرابی فرمان هوشمند آن باشد بسیار بالا خواهد بود.

در برخی از مواقع ممکن است درب‌ها خلاص نشوند و در زمان باز یا بسته شدن درب شما به مشکل بخورید. در چنین شرایطی شما باید از نیروهای متخصصی که در این زمینه فعالیت دارند. کمک بگیرید تا بتوانید این درب‌ها را تعمیر کنید. برای این‌که بتوانید این درب‌ها را در حالت خلاص قرار دهید می‌توانید از کلید کنترل عملکرد اپراتور آن استفاده کنید که به طور خاص برای این منظور طراحی و ساخته شده است

عیب‌یابی درب اتوماتیک
عیب‌یابی درب اتوماتیک

عیب‌یابی درب

قبل از آن که از خدمات تعمیرات درب اتوماتیک شیشه‌ای استفاده کنید باید عیب و مشکل  را متوجه شوید. به طور کلی این درب‌ها دارای چند مشکل و عیب رایج هستند که آشنایی با آنها می‌تواند برای تعمیر این درب‌ها بسیار مفید و کاربردی باشد. یکی از این مشکلات رایج بسته نشدن درب بعد از باز شدن باز شدن آنها است. در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی باید کلید تعیین وضعیت اپراتور را مورد بررسی قرار داده و توجه کنید که مانع فیزیکی در بین درب شما قرار نداشته باشد. در صورتی که هیچ‌یک از این دو مشکل وجود نداشت می‌توانید از تیم متخصصین ما برای عیب‌یابی و تعمیر درب خود کمک بگیرید.

مشکل رایج دیگری که  به وجود می‌آید این است که درب بلافاصله بعد از بسته شدن باز می‌شوند، این مشکل نیز می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله آنها می‌توان به مواردی مانند عدم تنظیم درست زاویه دید رادار این درب‌ها، جابه‌جایی استاپ‌های مکانیکی مشخص‌کننده محدوده حرکت موتورهای این درب‌ها و … اشاره کرد. در صورت بروز هر یک از این مشکل‌ها نیز می‌توانید از خدمات ما برای تعمیر این درب‌ها استفاده کنید.

تنظیمات دربهای اتوماتیک شیشه‌ای

شاید بسیاری از افراد تنظیمات درب اتوماتیک شیشه‌ای را مسئله مهمی به شمار نیاورند. ولی شما باید بدانید که  تنظیم درست این درب‌ها می‌تواند به میزان زیادی روی عملکرد صحیح آنها تاثیرگذار باشد. و باعث شود تا شما برای مدت زمان طولانی نیاز به استفاده از خدمات مربوط به تعمیرات درب اتوماتیک شیشه‌ای نداشته باشید.

سنسورهایی که در این درب‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. دارای حساسیت بالایی هستند و به همین علت نیز باید به‌دقت تنظیم شوند. موتور اصلی  نیز یکی دیگر از بخش‌های مهم آن است که باید با دقت بالایی تنظیم شود. معمولا در زمان نصب اولیه توسط تیم متخصص تمامی این تنظیمات اعمال می‌شوند. ولی گاهی اوقات برخی از موارد مانند شل شدن تسمه‌های درب‌باعث می‌شود تا شما نیاز به تنظیم مجدد آنها داشته باشید.

برای اعمال تنظیمات صحیح روی درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای خود می‌توانید از خدمات آنلاینی که ما در سایت خود برای شما فراهم کرده‌ایم استفاده کنید. و با کمترین هزینه ممکن و همین‌طور بالاترین کیفیت این کار را انجام دهید. نیروهای متخصص ما دارای تجربه‌ای طولانی در زمینه تعمیر این درب‌ها دارند و به همین علت نیز استفاده کردن از خدمات می‌تواند مزایای مختلفی برای شما داشته باشد.

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما