باز نشدن درب اتوماتیک

باز نشدن درب اتوماتیک – چرا درب اتوماتیک باز نمی شود؟

علت باز نشدن درب اتوماتیک چیست؟  اگر دربی که به صورت اتوماتیک کار می کند باز نشود ، می تواند به دلایل مختلفی باشد: واحد درایو ممکن است دچار نقص الکتریکی یا مکانیکی شود. ممکن است خطایی در نرم افزار فعال شده توسط سنسور حرکت وجود داشته باشد.

علاوه بر این ، در کنار این مشکلات ، ممکن است دربها در هنگام کار صداهای ناخواسته ایجاد کند. به عنوان مثال ، صدای بلند و پر فشار. این امر می تواند به این دلیل باشد که مکانیزم فرسوده است. و با جداسازی و نصب مجدد محصول یا نصب قسمت جدید نیاز به تعمیر دارد.

یکی دیگر از عیب های احتمالی این است که درب توسط جسمی مانع از حرکت ریل هایی می شود. که حرکت برگهای جانبی را هدایت می کنند. این چیزی است که باید روزانه بررسی شود ، تا با گذشت زمان به یک مشکل غیرقابل حل تبدیل نشود.

چرا درب باز نمی شود؟ عیب یابی:

برای حل مشکل دربی که به درستی کار نمی کند و باز نمی شود چه باید کرد؟(باز نشدن درب اتوماتیک)

این در شرایطی است که باید تکنسین های شرکتی که درب را تولید می کند ، وارد عمل شوند. آنها با این محصول آشنا هستند و در زمینه چگونگی ترمیم هرگونه آسیب به درب ، متخصص خواهند بود.

هنگامی که بخشی از درب دستی  لولایی آسیب دیده است ، ما همیشه سعی می کنیم خود آن را تعمیر کنیم یا با یک قفل ساز برای حل مشکل تماس بگیریم. یا درب خوب باز نمی شود زیرا درب کمی روی لولا آن افتاده است ، یا به دلیل اینکه قفل آنطور که باید کار نمی کند.

اما اگر درب به صورت اتوماتیک باشد چه اتفاقی می افتد؟ عوامل دیگری در اینجا بازی می شوند ، زیرا همه دانش مکانیکی یا مهندسی کافی برای حل این نوع حادثه ندارند. بنابراین همیشه توصیه می شود با بخش خدمات فنی و دپارتمان های خدمات مشتری سازنده تماس بگیرید تا یک متخصص درهای اتوماتیک بتواند به مشاغل یا منازل مراجعه کرده و در اسرع وقت محصول و سیستم را تعمیر کند.

منبع:

https://www.manusa.com/en/news/thematic/products-and-services/faults-automatic-doors

مشکلات معمولی با درب اتوماتیک (باز نشدن درب)

یک سری از عیبها در ساختمان ها و فضاها بسیار معمول است – از جمله فرودگاه ها ، بانک ها ، هتل ها ، رستوران ها ، کافه ها ، مغازه ها ، مشاغل ، واحدهای صنعتی ، بیمارستان ها ، دفاتر یا حمل و نقل- که دارای باز شدن خودکار و سیستم های بسته شدن هستند.مثلا باز نشدن درب اتوماتیک.

به عنوان مثال ، کاربر ممکن است به یک درب کشویی اتوماتیک نزدیک شود اما سوئیچ حرکت جواب نمی دهد. علت باز نشدن درب اتوماتیک چیست؟  سرویس فنی باید سیستم رایانه ای را که احتمالاً از آن محروم شده است ، و واحد درایو در اسرع وقت آن را بازرسی کند.

این حالت ممکن است در شرایطی بروز کند که درب بدون هیچ دلیلی باز شود و یا سرعت باز و بسته شدن خیلی سریع یا کندتر از حد معمول باشد. به همین ترتیب ، بهترین راه حل برای رفع این عیب ، تماس با خدمات فنی است تا یک حرفه ای در درب های اتوماتیک بتواند در حد امکان به شما کمک کند.

سایر ایراداتی که ممکن است ایجاد شود شامل شکستگی یکی از ورقهای محصول ، سیستم کنترل از راه دور برای باز کردن و بستن دسترسیهای هوشمند که دیگر کار نمی کند ، یا هر یک از لوازم جانبی که به طور عادی کار نمی کند.

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما