انواع دربهای اتوماتیک و محصولات دورال در

درب اتوماتیک
در این مقاله شما را با انواع دربهای اتوماتیک و محصولات دورال در آشنا خواهیم کرد:

دربهای اتوماتیک شیشه ای کشویی عملکرد ساده و راحتی دارند و پر مصرف ترین و کاربردی ترین نوع دربهای اتوماتیک می باشند .

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب اتوماتیک تلسکوپی نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای است که تفاوت اندکی با درب اتوماتیک اسلاید یا کشویی دارد. بر خلاف درب اتوماتیک اسلاید که دارای چهار و یا دو قسمت یا لت هستند. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول از حداقل شش قسمت یا لت تشکیل می گردد. یکی از لت ها در سمت راست و یکی در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار گرفته اند. برای هر کدام از این لت های ثابت، دو عدد لت متحرک در نظر گرفته شده است. این لت های متحرکت به دنبال قسمت ثابت قرار گرفته اند. بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب اتوماتیک شیشه ای، لت متحرک اول که در مرکز درب ورودی قرار دارد. به روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی بخش ثابت جمع می شوند. به این ترتیب ورودی برای رفت و آمد باز می گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

درب اتوماتیک شیشه ای گرد که با نام های درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره، منحنی و قوسی نیز شناخته می شود. با ظاهر مدرن و زیبای خود، در نمایش هرچه بزرگ تر و با شکوه تر ساختمان نقش موثری ایفا می کنند. درب اتوماتیک شیشه ای گرد ظاهری بسیار زیبا و مطابق با اصول معماری نمایش می دهد .که در نگاه اول به وضوح مشخص است. و عظمت را در فضای ورودی به بیننده القا می کند. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گرد برای ساختمان هایی با معماری ویژه بسیار مناسب می باشد. این درب ها برای محیط هایی مانند هتل ها، بیمارستان ها، فروشگاه های زنجیره ای و… قابل استفاده است. درب اتوماتیک  گرد یا قوسی تا ۴۰% فضای بیشتری نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای خطی نیاز دارد.

درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان که به نام درب اتوماتیک شیشه ای چرخان نیز شناخته می شود. با شعار «همیشه باز-همیشه بسته» نقش موثری در کاهش هدر رفت انرژی ایفا می کند. درب اتوماتیک  چرخان برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج زیاد است بسیار کارآمد و مفید هستند. این درب ها با فرمت کاریِ همیشه باز بودن در عین همیشه بسته بودن، در افزایش امنیت و به حداقل رساندن میزان تلفات انرژی نقش موثری ایفا کرده. و کار را برای عبور و مرور در اماکن پر رفت و آمدی مانند بانک ها بسیار ساده کرده است. درب شیشه ای گردان از جمله اختراعات جالب توجه و تاثیر گذار در جامعه امروز بشری بوده است.

درب اتوماتیک بیمارستانی

درب اتوماتیک بیمارستانی در محیط های حساس بیمارستانی بستگی به محل های مختلف درب های اتوماتیک سربی جهت جلوگیری از خطر ات تشعشعات و دربهای تمام استیل جهت بالا بردن ضریب بهداشتی که قابلیت ضد عفونی دارند تولید و استفاده میگردد.

درب اتوماتیک لولایی

درب اتوماتیک لولایی مناسب برای درب ورودی ساختمان های مسکونی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز نگهداری از افراد کم توان، مدارس، سالن های نمایش، کنسرت ها و… می باشد. به اضافه این که اساسا درب اتوماتیک شیشه ای با باز و بسته شدن به طور اتوماتیک، می توانند سهم به سزایی در کاهش میزان هدر رفت انرژی داشته باشند. نکته دیگر در رابطه با این درب ها اینکه تنها با فشاری اندک به روی بدنه درب، به صورت اتوماتیک باز می گردد. در شرایط قطعی برق نیز می توان درب را به صورت دستی باز کرد.

درب تاشو یا  آکاردئونی

درب تاشو یا  آکاردئونی کارکردی درست مشابه با درب اتوبوس های قدیمی دارد. که درب از طول تا شده و به روی خود جمع می شود. با این حساب دیگر نیازی به قرار دادن لت ثابت وجود ندارد. در نتیجه تقریبا می توانید از همه فضای درب ورودی استفاده کنید. در راهرو ها و فضاهایی که عرض کمی دارند .بهترین انتخاب درب تاشو است که بتواند شرایط عبور و مرور را به سادگی ممکن کند. همچنین در خروجی های اضطراری که برای مثال به سیستم اعلام حریق متصل است. می توان از درب تاشو استفاده کرد تا حداکثر فضا برای رفت و آمد مهیا باشد.

شیشه های بالکنی

شیشه های بالکنی جهت پوشش فضای بالکن استفاده می‌‌شود. شیشه بالکن از ورود گرد و غبار به داخل بالکن جلوگیری می‌کند .و از منزل در برابر آلودگی هوا، باکتری و خاک موجود در محیط بیرون محافظت می‌نماید.  شیشه بالکن از ورود آلودگی صوتی به داخل جلوگیری نموده و صداهای مزاحم را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین نصب شیشه بالکن باعث می‌گردد تا با افزایش متراژ بالکن به محیط داخلی متراژ منزل افزایش یابد.

برای مطالعه بیشتر در مورد انواع دربهای اتوماتیک و محصولات دورال در به لینک زیر مراجعه بفرمایید:

درب اتوماتیک شیشه ای

امتیاز ما

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما