انتخاب درب کشویی

درب اتوماتیک

آیا فکر کرده اید که چگونه درب کشویی را برای خانه خود انتخاب کنید؟ انتخاب هر محصول برای بهبود منزل به تحقیقات دقیق و درک بسیاری از گزینه‌های مختلف موجود نیاز دارد. در این مقاله، ما نکات و توصیه‌های مهمی را به شما ارائه می‌دهیم .و همچنین شما را تشویق می‌کنیم. که به این فکر کنید که آیا درهای کشویی ممکن است راه حل بهتری برای خانه‌ی شما باشد. این نوع از درها یکی از انواع درب‌های شیک و چشم نواز هستند .که امروزه بسیاری دارند. و می‌تواند هم به عنوان درب داخلی و هم به عنوان ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین این نوع از درها به دلیل فضای عملکردی کمتر در در مقایسه با درب‌های لولایی برای ساختمان‌های نقلی و اپارتمان ها نیز مناسب هستند.

این نوع درب‌ها دارای مدل‌ها و طرح‌های مختلفی می‌باشند. علاوه بر کاربرد و عملکرد آسان درب کشویی، می‌توان این نوع درب را یک عامل دکوراتیو برای دکوراسیون داخلی یا نمای خارجی ساختمان (درب ورودی ساختمان) مورد استفاده قرار داد.

انتخاب درب کشوییدرب  کشویی یکی از انواع درب‌های شیک و چشم نواز هستند که امروزه بسیاری دارند.

آشنایی با دربهای کشویی

از دربهای کشویی می‌توان در سرویس‌های بهداشتی، نمای ساختمان، پاسیو، حیاط، به عنوان درب داخلی، درب کمد دیواری و موارد مشابه دیگر استفاده نمود. همچنین اگر می‌خواهید قسمت جدیدی به ساختمان اضافه کنید. به سادگی از انواع این درها برای برقراری ارتباط میان فضای تازه ساخته با فضای اصلی ساختمان استفاده نمایید. یکی از مزایای این نوع درب در مقایسه با سایر درب‌ها این است که این نوع درها به راحتی باز و بسته می‌شوند. و در مقایسه با درب‌های لولایی فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

این موضوع برای فضاهای کوچک و نماهایی که دارای ظاهری خاص می‌باشند. بسیار حائز اهمیت است. شایان ذکر است که برای دهانه‌های که عرض بیشتر از 4 متر دارند. یکی از بهترین گزینه‌ها انتخاب درب کشویی می‌باشد. این درها با هر نوع دکوراسیونی از قبیل مدرن و سنتی قابل انطباق می‌باشند .و به راحتی می‌توان آن را با دکوراسیون هماهنگ کرد.

از ویژگی‌های درب های کشویی مدرن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از نظر حرارتی کارآمدتر
  • ایمن‌تر و مقاوم در برابر آب و هوا
  • می‌تواند به عرض و ارتفاع چشمگیر بیش از 9 متر مربع در هر صفحه پانل کشویی دست یابد
  • باریک‌تر و قوی‌تر و حتی تقریباً بدون قاب در دسترس هستند
  • بدون در نظر گرفتن اندازه آن‌ها بدون دردسر باز می شوند

انتخاب درب کشوییاز درهای کشویی می‌توان در سرویس‌های بهداشتی، نمای ساختمان، و موارد مشابه دیگر استفاده نمود

اندازه ی درب های کشویی

این نوع از درها دارای سایزهای مختلفی بوده و عوامل گوناگونی بر اندازه سایز این محصول تأثیر گذار می‌باشد. درب‌های مذکور دارای عرضی بین  1 تا 3 متر می‌باشند. ارتفاع یکی از عواملی است که در اندازه عرض این درب کشویی تأثیر گذار می‌باشد. به این دلیل که اگر این دربهای شیشه‌ای و ارتفاع شیشه بلند باشد. درب نمی‌تواند عریض باشد. وزن نیز یکی دیگر از عواملی است .که در سایز این درها تأثیر گذار است. به این علت که اگر این درب، درب اتوماتیک باشد وزنی بیشتر از600  کیلوگرم توصیه نمی‌گردد.

انتخاب درب کشوییدرهای کشویی دارای سایزهای مختلفی بوده و عوامل گوناگونی بر اندازه سایز این محصول تأثیر گذار می‌باشد

مواد مورد استفاده برای ساخت درب های کشویی

این نوع از درها مواد مختلف ساخته می‌شوند. تا متناسب با نیازهای مختلف مشتری باشد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید درب شیشه‌ای با دوام داشته باشید. درب ساخته شده از وینیل خالص را انتخاب کنید. برای این درها، هرگز نیازی به رنگ آمیزی نیست. اگر جنس چوبی را برای انتخاب درب کشویی پسندیدید. می‌توانید انتظار داشته باشید که این درب کشویی در مقطعی متورم یا پوسیده شود. همچنین باید به طور منظم رنگ آمیزی شوند. بنابراین به نظر می­رسد استفاده از انتخاب درب کشویی از جنس شیشه می­­تواند برای خانه شما مناسب باشد. اگر به طرز عملکرد این درهای ساختمان دقت کنید متوجه می‌شوید که تمام این درب‌ها به یک جهت یا دو جهت، باز و بسته می‌شوند؛ سمت باز یا بسته شدن این درها در امتداد چهارچوب و دیوارها می‌باشد.

به همین جهت، اولین و مهمترین عامل که مشتریان را به خرید این محصولات تشویق می‌کند. عدم اشغال فضای زیاد برای نصب درب‌ها و باز و بسته شدن است.

انتخاب درب کشوییاین نوع از در ها مواد مختلف ساخته می‌شوند تا متناسب با نیازهای مختلف مشتری باشد.

رنگ درب‌ کشویی

در صورتی که در ساختار درب‌های کشویی از متریال هایی مانند چوب و آلومینیوم استفاده شود، گزینه انتخاب رنگ وجود دارد. به این علت که چوب‌ها خود دارای رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی بوده و به علاوه شما می‌توانید چوب‌ها را رنگ نمایید. از طرف دیگر درب‌های کشویی آلومینیومی، دارای پوشش محافظی هستند که نیاز به نگهداری این نوع درب را به حداقل رسانده .و علاوه بر این دارای تنوع رنگ بسیاری است. با این حال رنگ‌های سیاه و طوسی تیره در انتخاب درب‌ کشویی آلومینیومی بیشتر متداول است.

نگهداری از درب های کشویی

نگه داری درب کشویی کاری راحت و آسان می باشد. برای افزایش طول عمر درب‌های کشویی بهتر است. در زمان نصب، دقت داشته باشیم که دیوارهای اطراف درب هیچ وزنی  به  قاب یا فریم در وارد نکنند. به علاوه می‌توان  برای محافظت قاب درب‌های کشویی از ساپورت های مخصوص نیز استفاده کرد. از دیگر ملاحظتی که در زمان نصب و انتخاب درب کشویی باید در نظر گرفته شود. این است که سطحی که درب بر روی آن نصب می‌گردد باید محکم باشد. تا بتواند به خوبی درب را نگه داری و حفاظت نماید.

انتخاب درب کشویینگه داری درب کشویی کاری راحت و آسان می باشد

مزایای انتخاب درب کشویی

درب‌ها در داخل مسیر قرار می‌گیرند. به این معنی که به فضاهای بیرون یا داخل خانه‌ی شما تعدی نخواهند کرد. بنابراین این نوع از درها برای قرار دادن مبلمان نزدیک آن‌ها یا اگر باغچه کوچکی دارید .و می‌خواهید فضا را به حداکثر برسانید، مناسب هستند. درب کشویی چه در حالت باز و چه در حالت بسته بسیار عالی به نظر می‌رسند. و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند. برای درک مهندسی و انتخاب درب کشویی مدرن، باید آن‌ها را از نزدیک ببینید و آزمایش کنید.

انتخاب درب کشوییدرب کشویی چه در حالت باز و چه در حالت بسته بسیار عالی به نظر می‌رسند

امتیاز ما
, , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما