ارائه دهندگان خدمات درب اتوماتیک

ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک – چگونه مسئولیت خود را محدود کنید؟!

اگر شما یک شرکت خدمات درب اتوماتیک فعال را اداره کنید ، اگر از شما شکایت شود! کاری که هر شرکت ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک می تواند انجام دهد محافظت از مشاغل خود است.

تجربه آسیبهای درب برقی

من به عنوان یکی از متخصصین متداول در زمینه آسیب درب های اتوماتیک در کشور ، من به طور مرتب توسط شاکی و وکلای مدافع استخدام می شوم. من به عنوان یکی از بی طرف ترین کارشناسان در این زمینه شناخته شده ام .

و از بسیاری ازارائه دهنده خدمات درب خودکار و تولید کنندگان خواسته شده تا در دفاع از خود کمک کنند. من یک دیدگاه منحصر به فرد دارم که بیش از بیست و پنج سال درگیر در فروش درب ، سخت افزار ، خدمات و نصب به عنوان یک پیمانکار کار می کنم.
بسیاری از ارائه دهندگان خدمات درب اتوماتیک از خدمات من به عنوان متخصص این درب ها برای کمک به دفاع از ادعاهای مطرح شده علیه آنها استفاده کرده اند. وقتی از آنها به عنوان همدست یا متهم نام برده شد ، من در آزاد شدن آنها از این ادعا نقش موثری داشتم.

بسیاری از وکلای دادگستری تصمیم می گیرند که به طور مستقیم از هر یک از واحدهای فردی شکایت کنند که بتوانند در زنجیره تجارت آن را شناسایی کنند . یا فقط از شخص  اولی که متعلق به مکانی است که در آن آسیب دیده است شکایت کنند. در حالت دوم ، امید است که متهم از هر طرفی که تاکنون روی درها کار کرده است . مطالبه کند ، این طرف فرعی برای تأمین غرامت اضافی مورد نیاز قراردادی یا حداقل مشارکت جزئی در دفاع و مشارکتهای احتمالی تسویه حساب باشد.

هنگامی که من از شاکی منصرف شدم . درگیر ارزیابی و تعیین احزاب مسئول هستم که مستقیماً از آن شکایت شده اند. پس از افشای اسناد و مدارک ، اغلب آشکار می شود. که بسیاری از ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک غالباً در این ادعا درگیر نیستند . اما بدون در نظر گرفتن آنها نامگذاری می شوند.

من غالباً به وکیل شاکی توصیه کرده ام که ​​این خطا به دلیل نداشتن ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک صالح ، بازرسی های ایمنی جامع روزانه و یا داشتن برنامه ها و سیاست های لازم برای آموزش کارکنان به منظور فهم مسئولیت های داخل خانه به طور مستقیم به مالکیت و مدیریت فروشگاه منوط شود.

با هر سیستم اتوماتیک درب در بسیاری موارد ، ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک بی شماری وجود دارد که از آنها برای یک درگاه منفرد استفاده شده است و اثبات اینکه کدام شرکت مشکل را ایجاد کرده است ، دشوار است.
معمولاً سوابق و مستندات ناکافی وجود دارد که مشخص می کند چه خدماتی انجام شده است. و توسط چه شرکت خدماتی. سایر ادعاهای فروشگاه بزرگ زنجیره ای ، ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک اصلی ، شرکت های وابسته به منطقه (گاهی اوقات 3 یا بیشتر) و انواع فروشندگان ناموزون را معرفی کرده اند که ممکن است قطعات تولید کرده یا نصب اصلی را انجام دهند. این کار در تلاش است تا آنها را در تسویه حساب احتمالی قرار دهد.
بسیار مورد بی نظیر و دارای عوامل متغیر زیادی است. در بسیاری از موارد ، مدیریت فروشگاه هایی که در آن صدمه دیده است احساس می کند که ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک که به آنها احتیاج پیدا می کنند . مسئولیت این ادعا را بر عهده دارند ، حتی اگر آن دسته از ارائه دهنده خدمات درب برقی  6 ماه یا بیشتر در فروشگاه خود نبوده اند. برعکس ، مواردی وجود دارد. که یک تکنسین سرویس فقط چند ساعت قبل از آسیب دیدگی در فروشگاه بوده است.
در این شرایط ، دشوار است که باور داشته باشید که ارائه دهنده خدمات درب خودکار هیچ گونه تقصیری برای این تصادف ندارد.
مسئولیت انتساب در سیستم درب ها:
به طور کلی ، اکثر موارد در نهایت نشان می دهد. که مالکیت فروشگاه نتوانسته است مسئولیت انجام بازرسی های ایمنی روزانه سیستم درب را درک کند. بسیاری از ارائه دهنده خدمات درب مسئولیت بخشی از ادعاهای آسیب دیدگی را به دلیل شیوه های نامناسب تجاری که ممکن است غیر عمدی بوده .یا به دلیل عدم آموزش فنی صحیح اعضای کارکنان خود دارند مقصر هستند.

تولید کنندگان سیستم های درب به طور معمول مسئولیت کم و یا هیچگونه نقص در محصول یا مشکلات را ندارند . اما در بیشتر دادخواست ها درج شده است. در شرایطی که خدمه مخصوص نصب مشاغل مورد نیاز ویژه توسط پیمانکاران عمومی یا مدیریت ساخت و ساز ، بدون تجربه سیستم های این درب ها .و عدم آموزش صحیح ، غالباً در مونتاژ و تنظیم درست سیستم های درب بر اساس دستورالعمل های سازنده ناکام هستند.

محدود کردن قرار گرفتن در معرض شما:

اولین قدم برای اثبات ثابت بودن شیوه های کاری شما ، نگه داشتن سوابق کامل کلیه کارهای انجام شده برای هر مشتری است. مطمئن شوید که تمام خدمات ارائه شده به خوبی مستند شده اند. در صورت وجود چندین سیستم درب ، در هر مکانی توضیحات دقیقی ارائه دهید. هر درگاه فردی را به روشی تنظیم کنید که مکان غیرقابل انکار را برای همه خدمات ارائه شده شما تعیین کند.

به عنوان مثال ، در فروشگاهی که دو درب ورودی بیرونی (شمالی و جنوبی) و دو درب ورودی داخلی (شمالی و جنوبی) وجود داشته باشد . مهم است که به طور مداوم سوابق خدماتی مخصوص برای هر واحد درب را برچسب گذاری و نگهداری کنید.

به تکنسین های خود آموزش دهید تا از یک روش استاندارد برای نامگذاری کلیه درهای ورودی استفاده کنید. تا بتوانید اثبات کنید که جراحتی که در راه ورودی داخلی رخ داده است (به عنوان مثال شمال) همان درب نبوده است. که اخیراً در درب ورودی خارجی (جنوبی ) جایی که کار اخیر توسط شرکت شما ارائه شده است. هر بار یک شماره ، نامه یا سیستم بارکدی را ابداع کنید که ثابت کند در هر زمان چه فاکتور درب به چه سرویس درب وصل می شود .

درب اتوماتیک تاشو
ارائه دهندگان درب اتوماتیک هنگام کار در هر مکان ، ارتباط خود را با یک نقطه تماس برقرار کنید.

پس از برقراری تماس خدمات ، اطمینان حاصل کنید که به شخصی که درخواست سرویس می کند . کتباً درمورد شرایطی که هنگام رسیدن به شما رسیده است . توصیه کند. جزئیات اینکه چه خدمات مورد نیاز است. و  چه خدماتی ارائه شده است و چه شرایطی مربوط به نگهداری درب درگاه است.

  • اطمینان حاصل کنید که تمام مکاتبات شما به صورت مکتوب هستند. تا بتوانند یک مسیر نوشتاری قوی برای کلیه کارهایی که با شرکت شما منعقد شده اند فراهم کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که تمام فاکتورها ، برآوردها و پیشنهادات شما به اهمیت و مسئولیت غیر قابل تفکیک مالک در انجام بازرسی های ایمنی روزانه برای کلیه سیستمهای درب اشاره می کند. به وضوح بیان کنید که صاحبان فروشگاه و مدیران چگونه می توانند اطلاعات مربوط به انجام صحیح بررسی های ایمنی روزانه را بدست آورند.
  • اگر این سرویس آموزشی از طرف شرکت شما در دسترس است . به این نکته توجه کنید که شرکت شما می تواند آموزش حرفه ای در مورد چگونگی بررسی ایمنی کلیه سیستم های اتوماتیک درب برای مدیریت فروشگاه و کارکنان ارائه دهد.
  • به مدیریت فروشگاه اطلاع دهید که نگهداری دوره ای و بازرسی های سالانه برای اطمینان از ایمنی مشتریان فروشگاه بسیار مهم است. اما ، بازرسی های روزانه وظیفه اصلی آنها است. گفته قدیمی: “شما می توانید اسب را به سمت آب هدایت کنید . اما شما نمی توانید آن را بنوشید” چیزی است که باید در خاطر داشته باشید.
  • اطمینان حاصل کنید که شرکت شما هر کاری ممکن را انجام می دهد .تا به مشتریان شما اجازه دهد دانش حرفه ای شما را “کسب کنند”.
  • نواقص درب و مسائل مربوط به انطباق درب باید به صورت کتبی تنظیم شود. اگر مشخص شد که یک سیستم قابل ترمیم نیست. یا برای اینکه سازگار با درب باشد . به روزرسانی های گران قیمت نیاز دارد . حتماً مشکلات عدم انطباق را به صورت کتبی توضیح دهید. درب را به عنوان “ناامن” برچسب بزنید و از برچسب خود عکاسی کنید.
  • بسیاری از ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک با اثبات اینکه سیستم های درهایی که باعث جراحت ادعا شده است. نیاز به خارج از خدمت دارند .و کاملاً جایگزین می شوند . از پرونده “داوری خلاصه” آزاد شدند. صاحب یا مدیریت فروشگاه از مشاوره ارائه دهنده خدمات خودداری کرد.
  • ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک با داشتن نامه ای کاملاً مستند و عکس هایی که نشان دهنده همه نواقص و ضرورت های تعویض درگاه است . توانست با موفقیت ادعاهای مطرح شده توسط متهم اصلی را مورد اعتراض قرار دهد. ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک نشان داد که فروشگاه سهل انگار است. و از توجه به هشدارهای داده شده برای سازگار کردن درگاه خودداری کرد.
از تکنسین های خود بخواهید که به طور مرتب از کارهای خود عکس بگیرند. اسناد عکس نیز می تواند بسیار ارزشمند باشد که وقتی ادعای طرز کار بی ادبانه و سهل انگاری در برابر ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک  مطرح شده است.

نشان دادن وضعیت درگاه در بدو ورود و خروج تکنسین شما اغلب می تواند تعمیرات و به روزرسانی های انجام شده در طول خدمات را ثابت کند. در یک مورد اخیر ، عکس هایی که محل قرار گیری یک سنسور جدید بر روی درب را نشان می دهد. قرارگیری مناسب را نشان داده اند. این سنسور پس از نصب اولیه توسط شخص دیگری جابجا شده بود .و منجر به عدم پوشش مناسب شد.

درب اتوماتیک تلسکوپی
شاکی به دلیل جریمه قابل توجهی در مورد مرگ ناخواسته ، به شدت مجروح شد.ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک از این پرونده آزاد شد. و در حقیقت علیه متهم اصلی پرونده شکایت شد.

امیدوارم ناگفته نماند که همه کارمندان و تکنسین های شما باید به همان اندازه که فکر می کنید . دارای صلاحیت باشند. معمول است  که بشنوید  بسیاری از ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک با آموزش دوچرخه های جدید و همراه داشتن یک خدمتکار باتجربه تر ، برای چند ماه فن آوری های خود را آموزش می دهند.

فلسفه قدیمی “Watch One، Do One، Learn One” فقط این روزها عادی است.

مطمئن شوید که تمام خدمات شما در کارهایی که انجام می دهند . به خوبی آموزش دیده و شایسته هستند. من شاهد تخفیف های بسیاری بوده ام که برخی از کارکنان ناراضی ، دیگر که برای ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک در کار نیستند . سعی کردند تا حتی شیوه کار ضعیف خود را تقصیر را بر روی شیوه های آموزش کارفرمایان بیاندازند. حتی اگر اینگونه نباشد .شما واقعاً نیازی به فشار منفی ندارید.

آخرین مشاهدات در ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک

چندین متخصص درب مشهور “به اصطلاح” وجود دارد که به نظر می رسد .هیچ تجارتی  یا دانش کاری در این زمینه ندارند. من بارها و بارها دیده ام که  ، به صورت انضباطی خود را برای تحقق حمله به هر نهاد که متناسب با نیازهای وکیل استخدام کننده آنها باشد ، تنظیم کرده اند.

ابتدا ارزیابی های آنها انگشت خود را روی یک فروشگاه نشان می دهد .و سپس هنگامی که فروشگاه موفق به از بین بردن پرونده می شود . نظر اصلاح شده توسط این متخصصان در تولید کننده سیستم درب ، ارائه دهنده خدمات درب اتوماتیک یا بعضی از مواقع فروشندگان مؤلفه هدف قرار می گیرد. اگر خودتان را در وضعیت حقوقی یافتید . امیدوارم که از جهت گیری این مقاله پیروی کرده .و یک مقاله مهم برای اثبات کار حرفه ای خود داشته باشید.

مایک پانییس پیشرو درب اتومبیل به صورت اتومات در کشور است که خدمات متخصصی را برای شاکی ، متهم و متهمان متقابل در سراسر ایالات متحده ، کانادا و بین المللی ارائه می دهد. او دانش کاملی در مورد سیستم های درب و قطعات سخت افزاری دارد.

مایک شخصاً محصولات اختصاصی را برای کلیه سالن های تجاری نصب ، سرویس و طراحی کرده است. مایک برای مشاوره فوری و تجزیه و تحلیل پرونده شما در دسترس است. مایک به عنوان پیمانکار امنیت درب و سخت افزار در ایالت کالیفرنیا دارای مجوز است. و دفاتر دیگری در کالیفرنیا و نیو انگلستان دارد.

برای مقالات و نشریات اضافی مربوط به سخت افزار درب و سیستم های اتوماتیک درب و آسیب دیدگی، به وب سایت وی به آدرس www.constructionwitness.com مراجعه کنید.

منبع:

https://www.constructionwitness.com/Published-Articles/Automatic-Doors-Sensors/Automatic-Door-Service-Providers-How-To-Limit-Yo.aspx

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما