نصب اپراتور شیشه‌ای ظاهر ساختمان را بسیار خاص و جذاب خواهد کرد.

آموزش نصب اپراتور شیشه‌ای به صورت گام به گام

درب شیشه ای

تمامی نکات مربوط به نصب اپراتور شیشه‌ای

آموزش نصب اپراتور شیشه‌ای به صورت گام به گام

ما در این مطلب سعی داریم تا برای شما آموزش نصب اپراتور شیشه‌ای را به صورت گام به گام و اصولی توضیح دهیم. اولین گام این است که اپراتور شیشه‌ای را خریداری کنید. سپس ریل اپراتور شیشه‌ای را در اندازه 3 متری ببرید. در این مرحله باید توجه داشته باشید. که قسمت قابل تعویض ریل درب شیشه‌ای را باید به اندازه 8 سانتی متر کوتاه‌تر از اندازه کل ریل برش بزنید.

در پشت ریل چند سوراخ با مته سایز 8 ایجاد کرده و ریل را بر روی قوطی سایز 80 در 40 و با پیچ سر مته بوکسی 3/8 به قوطی متصل کنید. این کار باعث راحت جا زدن درپوش‌های پلاستیکی خواهد شد. در این میان به تسمه توجه داشته باشید. تا به آن آسیب وارد نشود. قسمتی که مانند حرف تی بر روی هنگرها وجود دارد را جدا کنید. و توسط لقمه به بالای لت‌های متحرک پیچ کنید.

امروزه یکی از گزینه‌های محبوب افراد  برای داشتن خانه‌های لاکچری، استفاده از اپراتور شیشه‌ای است

 در این زمان زیر قوطی پروفیل یو در ابعاد  80 در 40 را توسط پیچ و با کمک سرمته سایز 4 به اندازه یک سانت سوراخ کرده و محکم نمائید. سپس پروفیل یو دیگری را هم جهت با پروفیل یو قبلی به شکل شاقول با پیچ یا چسب نصب کنید. لت‌های ثابت را در دو جهت داخلی یوها قرار دهید. در اخر لت‌های متحرک را رگلاژ کرده و تسمه گیرها را بر روی دو هنگر میانی پیچ کنید. در این مرحله آموزش نصب اپراتور شیشه‌ای پایان می‌یابد.و نوبت  به برق کشی آن می‌رسد. برای انجام برق کشی به درون آن، ابتدا فاز و نول را به ورودی درب اتوماتیک وصل کنید. سپس دیوایس‌ها را نصب کرده و در مرحله بعد باید دو سیم فرمان را متصل کرد با این سیم چشم رادار شروع به فعالیت خواهد کرد.

 

از درب‌های تلسکوپی برای ورودی بیمارستان‌ها استفاده می‌کنند.
از درب‌های تلسکوپی برای ورودی بیمارستان‌ها استفاده می‌کنند.

آموزش نصب درب تلسکوپی  همراه با معرفی و نکات مربوط به آن

کلیه نکاتی که بیان شد مربوط به آموزش نصب اپراتور شیشه‌ای بود. در ادامه مطلب به نصب و معرفی درب‌های تلسکوپی خواهیم پرداخت. در سیستم نصب، به ازای هر لت ثابت دو لت متحرک در نظر گرفته می‌شود. بدین ترتیب لت متحرک دوم با نصف سرعت لت متحرک اول حرکت می‌کند. تا به صورت کاملاً هماهنگ روی لت ثابت قرار گیرد. این سیستم زیبایی خاصی نسبت به درب‌های کشویی عادی دارد. برای درب‌های تلسکوپی خود می‌توانید. حالت‌هایی همچون خودکار، دائماً باز یا بسته، زمستانی، ورود و یا خروج ممنوع قرار دهید. بعضی از کاربران تمایل دارند. تا از ریموت استفاده نمایند. انواع درب‌های تلسکوپی عبارتند از: نوع اول درب درب‌هایی است که از دو جهت باز می‌شوند. و نوع دوم درب‌هایی است که از جهت راست و یا چپ (به انتخاب مشتری) باز یا بسته می‌شوند. از این گونه درب‌ها به طور معمول در بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. در حال حاضر این درب‌ها بسیار پرکاربردتر از درب‌های اسلایدی خودکار می‌باشد.

امروزه درب‌های شیشه‌ای طرفداران زیادی دارند.
امروزه درب‌های شیشه‌ای طرفداران زیادی دارند.

آموزش نصب درب‌های شیشه‌ای به روشی آسان

کلیه نکاتی که بیان شد مربوط به آموزش نصب اپراتور شیشه‌ای بود. در ادامه می‌خواهیم آموزش نصب درب‌های شیشه‌ای را برای شما بیان کنیم. ابتدا باید شیاری آماده کنید. در نهایت محل سوراخ ها را با دریل سوراخ کنید. در این مرحله شیار بالایی را بر روی سقف قرار دهید. حال نوبت به قرار دادن شیار پایینی رسیده است. توجه داشته باشید که شیار پایینی را طوری قرار دهید.که به طور تقریبی در قسمت زیری شیار بالا باشد. نکته مهم این است که نباید در این مرحله شیار پایینی را بر زمین متصل کنید. حال وقت آن است که درب کشویی را وارد کرده. و با حرکت دادن شیار پایین درب را در حالت عمودی تراز کنید. زمانی که شیارهای بالا و پایین درست در جای خود قرار گرفتند. از دفترچه راهنما محصول استفاده نمائید. در مرحله بعدی درب خود را با استفاده از آچار تنظیم کنید.

نصب اپراتور درب شیشه ای
نصب اپراتور درب شیشه ای
امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما