درب منحنی اتوماتیک

اگر ظاهر گرد و زیبا را دوست دارید اما به فضای محدود درب ورودی نیاز دارید . درب منحنی اتوماتیک  Circleslide راه حلی مناسب برای ورودی شماست.

توان بیشتر با درب منحنی اتوماتیک

درب منحنی اتوماتیک از دو مجموعه درب کشویی خمیده تشکیل شده است. و با ظرفیت بالا و سهولت عبور از درب های کشویی ، زیبایی ظاهری را ارائه می دهد. Circleslide به لطف شکل خمیده خود ، گشودگی گلو کمی گسترده تر از درهای کشویی معمولی با همان عرض نصب دارد .که حتی در ورودی های کوچکتر امکان کارآمدتر را فراهم می کند.

درب منحنی اتوماتیک مانند همه درهای گردان ، در رنگهای متنوعی وجود دارد و از این رو می تواند سفارشی شود. تا از نظر ظاهری و ساختمان شما کاملاً مناسب باشد. فناوری یادگیری خود گنجانیده شده در مکانیزم درب منحنی اتوماتیک ، حرکت بسیار آرام و روان را تضمین می کند.

درب منحنی اتوماتیک برای برنامه های کاربردی ساختمان طراحی شده اند.

اما ممکن است  که در یک فضایی که منطقه ورودی آن محدود است ، دسترسی غیرفعال باشد. درهای کشویی منحنی اتوماتیک  یک راه حل برای این ورودی ها است که این نیاز را برآورده می کند. بنابراین ، لزوم تهیه درب عبور جداگانه در کنار یک درب سنتی گردان را نفی نمی کند.

درب منحنی شامل دو مجموعه از دو درب کشویی دایره ای  و طراحی  زیبایی است که ارائه می دهد. علاوه بر این عده ایی به دلیل  ظرفیت بالا و سهولت عبور از درب های کشویی سنتی استفاده می کنند.

ظاهر درب منحنی اتوماتیک نسبت به یک مجموعه درب کشویی اتوماتیک ، شکاف کمی و وسیع تری را ارائه می دهد. با این وجود این در همان مقدار عرض نصب  می شود. و زمینه ای برای توان بیشتر مردم فراهم می کند.

این دربها همچنین می توانند در طرح های نیم دایره تنظیم شوند. این می تواند به صورت جداگانه یا بهم پیوسته بین سایر پانل های دیواری خمیده و درهای کشویی خمیده باشد.

یک بخاری داخلی اختیاری می تواند مرتباً در سقف محفظه درب نصب شود.

درب اتوماتیک گردان

ظرافت زیبا و زیبایی در درب منحنی اتوماتیک

با فرمت مقعر یا محدب نصب شده است. این درب کشویی خمیده درب ورودی چشمگیر و جذاب را با نیازهای بیشتر سبک های معماری ایجاد می کند.

انتخاب اتمام اجازه می دهد تا آن را با محیط اطراف یا دیوار پرده مطابقت دهد. و ثابت کند که یک درب ورودی باید زیبا به نظر برسد.

کنترل هوشمند در درب منحنی اتوماتیک

مجهز به سیستم کنترل اصلی سوئیسی (MCS) و سیستم های اختصاصی درایو و سنسور آن است. کاملاً مطابق با استانداردهای EN 16005 است. البته یک عملکرد اتوماتیک توقف برای جلوگیری از آسیب دیدگی و ضربه عابر پیاده و اشیاء.

کنترل پنل به صورت دو طرفه با MCS ارتباط برقرار می کند و از کنترل پنل می توانید حالت عملیاتی را انتخاب کنید . توقف اضطراری را تنظیم کنید یا پارامترهای عملیاتی را تغییر دهید.

مهر بی نظیر

تکنیک منحصر به فرد تعادل ایستا یک درب مهر و موم شده مقاوم در برابر گرد و غبار و ضد برس را در درب کشویی منحنی ایجاد می کند.

ابزار ایمنی

مانند همه دربهای اتوماتیک ما ، این درب منحنی اتوماتیک نیز طراحی شده . آزمایش و ساخته شده است تا تمامی استانداردهای ایمنی و مقررات فعلی را رعایت کند.

بسته باتری اختیاری و واحد اضطراری با عملکرد مانیتورینگ ولتاژ ، شارژ خودکار و سوئیچینگ خود ، می توانند از عملکرد عادی درب ظرف 30 دقیقه پس از قطع برق اطمینان حاصل کنند.

علاوه بر این ، یک سیستم قفل کردن الکترو مکانیکی برای امنیت شبانه نیز قابل نصب است.

https://www.ea-group.co.uk/products/revolving-doors/automatic-doors/automatic-sliding-doors/curved-sliding-doors/

امتیاز ما

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما