درب تلسکوپی اتوماتیک

درب اتوماتیک

درب تلسکوپی اتوماتیک برای ورودی هایی با فضای محدود ، تقسیم راهروها یا برای گسترش و حداکثر دسترسی به فضاهای باریک ایده آل هستند. در نتیجه قوه تخیل و کار سخت تیم ما ، درهای کشویی تلسکوپی دورال در گزینه های مختلفی برای سفارشی سازی دارند. و کاملاً با انواع سازه ها سازگار است. این توانایی سازگاری با فضای معماری زیبایی شناسی هماهنگی را ارائه می دهد. که منجر به درهای ظریف و ویژه ما می شود.

درب تلسکوپی اتوماتیک از عملکرد بالا و طراحی برجسته استفاده می کنند .و یک راه حل زیبا و کارآمد برای نیازهای خاص هر فضا ارائه می دهند. با توجه به راحتی کاربر ، درب تلسکوپی اتوماتیک به صورت باز دو برگ یا تک اسلایدی هستند .و به لطف سیستم باز و بسته شدن اتوماتیک ، حداکثر امنیت را ارائه می دهند.
آیا می خواهید یک طرحی ایجاد کنید. که متناسب با فکر شما باشد؟ تیم های فنی و فروش دورال در برای بررسی درخواست شما در اینجا هستند.

در حالی که درب تلسکوپی اتوماتیک به طور فزاینده ای در بسیاری از انواع مختلف درب ورودی ساختمان به یک ویژگی استاندارد تبدیل می شوند . شرکت های بیشتری و بیشتر به دنبال نصب سیستم های ورودی اتوماتیک هوشمند ، شیک و پیشرفته از خود هستند.

این قابل درک است درهای اتوماتیک این احساس را ایجاد می کنند. که شرکت شما تأسیس ، حرفه ای و قابل اعتماد باشد. مهمتر از آن ، فراهم کردن سهولت دسترسی به اطمینان از عدم رعایت شرایط شما در مورد قانون تبعیض ناتوانی کمک می کند.

مشکل این است که برخی از ساختمان ها به قدری کوچک هستند .که نمای آنها نمی تواند یک سیستم درب کشویی با اندازه کامل را در خود جای دهد. اما ، با وجود اینکه اندازه این ساختمانها محدود است. هنوز هم می توانند سهولت دسترسی صندلی های چرخدار ، بارگیری پالت ها ، چرخ دستی های خرید و یا ضربات زیاد افراد را فراهم کنند.

درب تلسکوپی اتوماتیک در صورت دستیابی و راحتی لازم ، راه حل ایده آل ارائه می دهند . بدون گرفتن اتاق اضافی ، آنها می توانند 30٪ عرض بازتری را فراهم کنند.

درب تلسکوپی اتوماتیک می توانند به صورت یک یا دو مدل برگ با دو یا چهار برگ کشویی طراحی و نصب شوند. آنها با استفاده از فن آوری ریزپردازنده پیشرفته  عملکرد صاف ، راحت و قابل اعتماد با سر و صدای کم را ارئه می دهند.

امتیاز ما
, , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما