درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای به دلیل مزایای زیادی که دارد، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، دربهای شیشه ای خودکار در گذشته وجود نداشت.به همین دلیل تردد افراد در مکان های پرتردد با مشکلات بسیار زیادی رو به رو بود.

درب اتوماتیک شیشه ای دورال در

اما دیگر این مشکلات به طور کامل برطرف گردیده. و استفاده از درب های تمام اتوماتیک تردد افراد به ساختمان آسان شده است. به همین منظور در این مقاله قصد داریم تا به مزایای استفاده از این نوع درب و همچنین موارد استفاده از انواع مختلف درب‌های اتوماتیک و… بپردازیم. تا شما بتوانید با اهمیت و کاربرد آنها آشنا شده. و با میزان آگاهی بیشتری به خرید آن اقدام کنید .پس با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای
مزایای استفاده از دربهای اتومات

مزایای استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک

همانطور که گفتیم استفاده از درب اتوماتیک دارای مزایای بی شماری است که این موضوع باعث شده در میان افراد محبوبیت زیادی کسب کند. به طوری که امروزه شاهد استفاده از این نوع درب در درب ورودی بسیاری از ساختمان‌های مختلف با کاربری های متفاوت مانند تجاری، مسکونی، اداری، پارکینگ و… هستیم. در چند سال آینده  شیشه سکوریت اتوماتیک می‌توانند کاملا جایگزین درب‌های شیشه ای معمولی و سنتی شوند.

فواید این درب ها چیست؟

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای به شرح زیر است:

  • جلوگیری از هدر رفتن انرژی

این گونه درب‌ها به دلیل آن که به طور اتوماتیک باز و بسته می‌شوند. و مدت زمان زیادی باز نمی‌مانند که موجب جلوگیری از خروج انرژی درون ساختمان خواهند شد. این ویژگی بیشتر در فصل‌های سرد مانند زمستان خود را بیشتر نشان می‌دهد. زیرا درب‌های سنتی موجب ورود سرما و خروج میزان انرژی گرمایی زیادی می‌شوند. که با آمدن درب‌های اتوماتیک دیگر از هدر رفتن انرژی به طور مناسبی جلوگیری خواهد شد.

  • آسان نمودن تردد افراد

گاهی کودکان و افراد سالمند قادر به باز نمودن درب‌های سنگین سنتی نیستند. به همین خاطر تردد برای آنها به کاری سخت و دشوار تبدیل می‌شود. اما با استفاده از درب های اتوماتیک این امر برای آنها آسان خواهد شد. زیرا دیگر نیازی به استفاده از نیروی دست برای باز نمودن درب وجود ندارد.

  • دارا بودن میزان امنیت بالا

جالب است بدانید که درب‌هایی که به صورت اتوماتیک بسته و باز می‌شوند. از میزان امنیت بیشتری برخوردار هستند. زیرا در هنگام بسته شدن به طور خودکار قفل شده. و دیگر افراد با استفاده از نیروی دست خود نمی‌توانند آن را باز کنند. بنابراین اگر به دنبال دربی با امنیت بالا هستید. بهتر است از درب‌های اتوماتیک استفاده کنید.

  • بالا بردن قدرت تصمیم گیری

یکی از مشکلات افراد جهت خرید درب این است. که قدرت انتخاب زیادی نخواهد داشت. اما سازندگان درب اتوماتیک شیشه ای با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه افراد توانسته اند آن را در مدل‌های متفاوت که کاربردهای گوناگونی دارند. طراحی و در بازار عرضه کنند که این موضوع قدرت انتخاب بیشتری را به خریدار می‌دهد. تا بتواند با آسودگی خاطر مدل دلخواه خود را انتخاب و خریداری کند.

  • هزینه پایین جهت نگهداری و تعمیر

برخی از درب‌ها برای نگهداری و تعمیر آنها باید مبلغ زیادی هزینه شود. اما درب شیشه سکوریت اتوماتیک برای نگهداری و تعمیر نیازی به هزینه زیادی نخواهد داشت.

  • جلوگیری از ورود گرد و غبار به ساختمان

به خاطر داشتن یک سنسور قوی و باز و بسته شدن اتوماتیک درب، به میزان زیادی از ورود گرد و غبار به درون ساختمان جلوگیری می‌شود.

موارد استفاده انواع درب اتوماتیک شیشه ای
موارد استفاده انواع درب خودکار

راهنمای خرید درب های اتوماتیک (چه نوع دربی مناسب است؟)

موارد استفاده انواع درب اتوماتیک شیشه ای

قابل گفتن است که با توجه به کاربردهای متنوع و نیازهای مختلف ساختمان‌ها به درب اتوماتیک شیشه ای و شیشه سکوریت اتوماتیک طراحان با تجربه آن را در مدل‌های مختلف طراحی و تولید نموده اند. تا بتوان به وسیله این مدل‌ها به تمامی نیاز و سلیقه مختلف افراد به طور مطلوبی پاسخ داده شود. این تنوع مدل باعث شده تا موارد استفاده هر کدام از آنها با دیگری متفاوت باشد.

به همین علت در ادامه به موارد استفاده انواع درب خودکار شیشه ای خواهیم پرداخت

تا شما در هنگام خرید دچار مشکل نشوید .البته توجه داشته باشید که اگر انتخاب مدل مناسب درب شیشه ای برای شما سخت است. و نمی‌توانید بین مدل‌های مختلف یکی را انتخاب کنید نگران نباشید. زیرا به سادگی با مراجعه به سایت امکان ارتباط با کارشناسان با تجربه دورال در برای شما فراهم است .و می‌توانید با آنها در این زمینه مشورت کنید و بعد اقدام به خرید نمایید.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
درب اتوماتیک تلسکوپی

درب تلسکوپی اتوماتیک

این نوع درب‌ها در دو مدل عمودی و همچنین افقی ساخته می‌شوند. و در ساخت آن در لنت‌های ساده و متحرک کمک گرفته شده که باعث می‌شود. به میزان زیادی از عبور گرد و خاک به درون ساختمان جلوگیری نماید. از موارد استفاده درب تلسکوپی اتوماتیک می‌توان به بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، درب ورودی ادارات و… اشاره کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو
درب  تاشو اتوماتیک

درب تاشو اتوماتیک

درب تاشو به علت آن که در مقایسه با دیگر مدل‌ها بهتر جمع می‌شود. برای محل‌هایی که اندازه ورودی آنها کوچک است بسیار مناسب می‌باشد. این ویژگی آن موجب شده تا مشکل اندازه دهانه ورودی به طور مناسبی حل شود .و در جاهایی که ورودی کوچک دارند نیز بتوان از درب شیشه سکوریت اتوماتیک استفاده کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان
درب اتوماتیک شیشه گردان

 

درب شیشه ای گردان 

درب شیشه گردان اتوماتیک با طراحی بی‌نظیر و خاص خود همواره مشتریان و علاقه مندان زیادی دارد. زیرا این نوع درب امکان ورود و خروج همزمان افراد را به راحتی فراهم می‌کند. و علاوه بر آن زیبایی و جلوه بسیار زیبایی نیز به محیط اطراف خود می‌بخشد. به همین خاطر موارد استفاده از آن بیشتر محل هایی مانند هتل‌های لوکس، مراکز خرید لاکچری و… می‌باشد. زیرا این محل‌ها برای جلب مشتری نیاز به درب های ورودی مجلل و زیبا دارند.

درب شیشه ای منحنی (کرو)

نمای برخی از ساختمان‌ها را به صورت دایره وار طراحی می‌کنند. که باعث می‌شود تا برای درب ورودی نیاز به استفاده از درب اتوماتیک شیشه کرو پیدا نمایند. بنابراین این گونه ساختمان هایی می‌بایست تا حد امکان از به کار بردن درب‌های مستطیلی دوری کنند. زیرا این کار از زیبایی نمای ساختمان می‌کاهد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی
درب اتوماتیک لولایی

 

درب لولایی اتوماتیک

این مدل در میان افراد با نام دیگر سوئینگ نیز شناخته می‌شود. و ظاهری مشابه با درب‌های لولایی قدیمی دارد. که می‌توان عمده ترین تفاوت میان آنها را شیشه ای و خودکار بودن دانست .که همین تغییرات مثبت در آنها باعث جلب نظر مشتریان گشته است.

بالکن های شیشه ای (درب اتوماتیک شیشه ای دورال در)
شیشه های بالکنی

شیشه های بالکنی

در آپارتمان‌هایی که با کمبود نور مواجه هستند می‌توان از شیشه های بالکنی زیبا استفاده کرد .زیرا استفاده از این مدل شیشه ها علاوه بر اینکه به خانه جلوه زیبا تری می‌دهد. باعث می شود تا نور خورشید بهتر به درون خانه وارد شود و فضا را روشن گرداند. بنابراین به واحد های دارای بالکن حتما استفاده از این مدل درب‌های شیشه ای بالکنی توصیه می‌شود.

درب اتوماتیک بیمارستانی (درب اتوماتیک شیشه ای دورال در)
درب  بیمارستانی اتومات

درب بیمارستانی اتوماتیک

بیمارستان محیطی بهداشتی است. و می‌بایست مسائل بهداشتی به خوبی در این محیط رعایت شود. یکی از راه هایی که می‌توان به وسیله آن از میزان شیوع بیماری‌های واگیر دار در این محیط جلوگیری کرد استفاده از درب خودکار بیمارستانی می باشد .چون به کمک این نوع درب دیگر برای تردد نیازیی به لمس دستگیره درب نمی‌باشد. و همین موضوع باعث جلوگیری از انتقال ویروس و باکتری خواهد شد.

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای
چگونگی عملکرد دربهای اتومات

درب  شیشه ای خودکار چگونه کار می کند؟

چگونگی عملکرد درب خودکار

گفتنی است که برای بهبود کار با درب خودکار و افزایش عمر مفید آن بهتر است. از چگونگی عملکرد آن اطلاع پیدا کنید .تا بتوانید با آگاهی بیشتری با آن کار کرده .و در هنگام خرابی در مدت زمان کوتاهی اقدام مناسبی انجام دهید. و از انجام فعالیت‌هایی که ممکن است به درب آسیب وارد کند اجتناب نمایید.

بنابراین اگر بخواهیم مکانیسم دربهای اتومات را با بیانی ساده شرح دهیم باید بگوییم که

در ساخت این نوع درب ها سیستم چشمی یا همان سنسورهای بسیار حساس و قوی به کار رفته است. که با نزدیک شدن افراد و اجسام به طور اتوماتیک باز شده. و بعد از عبور آنها مجدد بسته می‌گردد. علاوه بر آن در هنگام بسته شدن اگر فردی به درب نزدیک شود. دیگر بسته نمی‌شود. تا به فرد در حال عبور صدمه ای وارد نشود. که این مزیت درب شیشه سکوریت اتوماتیک موجب شده تا در مقایسه با درب‌های سنتی از امنیت بیشتری برخوردار باشد.

یکی دیگر از مکانیسم‌های شگفت انگیز در این درب ها  این است که

هر گاه بسته می‌شوند به طور خودکار قفل شده و با فشار دست باز نخواهد شد. که این ویژگی هم بر میزان امنیت این درب‌ها به میزان قابل توجه ای افزوده است.

فریم درب اتوماتیک شیشه ای
فریم دربهای اتومات

فریم درب شیشه ای اتومات

در هنگام خرید درب های اتوماتیک باید به نوع فریم آن توجه داشته باشید .زیرا برخلاف نظر برخی که توجه به این مورد اهیمت چندانی ندارد. و فریم درب نمی‌تواند بر میزان کارایی تاثیر بگذارد. باید بگوییم که نوع و جنس فریم به کار رفته حتما باید مطابق با استانداردهای مشخصی ساخته شود. تا درب‌های اتوماتیک خریداری شده مدت زمان طولانی تری کار کنند. و دیرتر نیاز به تعمیر و تعویض پیدا نمایند.

به طور کل شرکت‌های تولیدکننده درب اتوماتیک شیشه ای باید شکاف فریم ها را بیش تر از 6 میلی متر نسازند و همچنین قبل از عرضه در بازار باید حتما آنها را لعاب بدهند.

زیرا در غیر اینصورت ممکن است مشکلات بسیار زیادی در هنگام استفاده رخ دهد. که موجب ضررهای مالی و جانی گاه جبران ناپذیر شود. بنابراین قبل از خرید حتما از نوع و جنس فریم این درب‌ها اطلاع کسب کنید. و اگر تشخیص آن به دلیل دارا نبودن تخصص لازم سخت است. پیشنهاد می شود تا درب مورد نظر خود را از شرکت های معتبر و شناخته شده تهیه کنید. زیرا این شرکت ها برای حفظ اعتبار و جلب نظر مثبت مشتریان خود همواره از بهترین مواد اولیه و رعایت استانداردهای مشخص شده برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. و شما می‌توانید با خیال راحت درب اتوماتیک شیشه ای مورد نظر خود را به صورت آنلاین و اینترنتی سفارش دهید.

کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای
چگونگی تشخیص کیفیت درب اتوماتیک

کیفیت درب شیشه ای اتومات را چگونه تشخیص دهیم؟

چگونگی تشخیص کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای:

اگر شما قصد خرید و تهیه درب شیشه سکوریت اتوماتیک را برای ساختمان خود دارید. باید قبل از خرید بتوانید کیفیت درب مورد نظر خود را تشخیص دهید. اما همانطورکه میدانید این کار برای افراد عادی کاری دشوار و سخت به حساب می آید. زیرا کیفیت درب‌های اتوماتیک تنها در صورت داشتن تخصص کافی قابل تشخیص است. اما نیازی به نگرانی نیست. زیرا راه های دیگری نیز برای تشخیص میزان کیفیت وجود دارد .که در اینجا به چند نمونه آن اشاره خواهیم نمود.

بهترین راه این است که از شرکت‌های تولیدکننده با خصوصیات زیر خرید خود را انجام دهید.

خصوصیات شرکت های معتبر در زمینه درب های اتومات شیشه ای چیست؟

خصوصیات شرکت معتبر به شرح زیر می‌باشد:

  • داشتن سابقه کاری درخشان

: شرکتی که دارای سابقه کاری درخشانی در این زمینه باشد، به طور حتم درب‌های تولیدی با کیفیتی تولید خواهد کرد. زیرا این شرکت‌ها در صدد بالا بردن میزان کیفیت درب‌های تولید خود و جذب مشتریان بیشتر می‌باشند. به همین دلیل هیچ گاه با تولید و عرضه درب اتوماتیک شیشه ای سطح پایین اعتبار خود را خراب نخواهند کرد.

  • بالا بودن میزان رضایت مشتری

هرگاه مشتریان یک شرکت از میزان کیفیت محصولات تولید شده آن شرکت رضایت کامل را داشتند. می‌توانید با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهید. زیرا از گذشته تا کنون ثابت شده است که از تجربیات دیگران باید درس گرفت. پس اگر آنها از خرید این درب‌ها راضی بوده اند شما نیز می‌توانید بدون نگرانی در مورد کیفیت درب اتومات را سفارش دهید.

  • ارائه خدمات پس از فروش

شاید به نظر برخی ارائه خدمات پس از فروش کاری بیهوده و هزینه زا باشد. اما اگر بعد از خرید در اثر اتفاقات غیر منتظره به درب آسیبی وارد شود، آن گاه متوجه میزان اهمیت خدمات پس از فروش خواهید شد. پس سعی کنید تا از شرکت‌هایی خرید کنید که خدمات پس از فروش ویژه ای برای شما در نظر گرفته باشند.

  • قیمت مناسب

میدانید که هیچ تولیدکننده ای نمی تواند تولیدات خود را کم تر از هزینه های صرف شده به مشتری بفروشد. به همین خاطر هرگاه درب اتوماتیک شیشه ای  در شرکتی با قیمت بسیار پایین عرضه شد. می‌توان به این نتیجه رسید که، در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب و جنس خوب استفاده نشده است .برعکس آن هم ممکن است رخ دهد. زیرا برخی از شرکت‌های سود جو تنها به فکر منافع خود بوده و درب‌های اتوماتیک بی کیفیت را با قیمت بالا به مشتریان به طور متقلبانه ای می‌فروشد. بنابراین اگر شرکتی درب تولید شده را با قیمت مناسب به شما عرضه کرد می‌توانید با آرامش خاطر آن را بخرید.

  • نصب درب اتوماتیک شیشه ای

اگر عمل نصب به صورت اصولی و تخصصی انجام نشود امکان ایجاد نقص فنی در این درب ها افزایش خواهد یافت. درب‌های تولید شده با کیفیت توسط نصابان ماهر از طرف شرکت به راحتی در مکان مورد نظر شما نصب خواهد شد.

انواع سنسور چشمی درب اتوماتیک شیشه ای
سنسور چشمی درب های اتوماتیک شیشه ای

 

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب شیشه ای ، قفل برقی ، چشمی این درب ها ، مولد نیروی حرکتی ، ریموت ، میکروسوئیچ ، فلشر و …

انواع سنسور چشمی درب خودکار از جنس شیشه

سنسور چشمی یکی از اجزای مهم و حیاتی در ساخت درب اتوماتیک و شیشه سکوریت اتوماتیک به شمار می‌آید .زیرا همانطور که در بالا به آن اشاره شد این درب‌ها به کمک سنسور های چشمی خود نزدیک شدن افراد و اجسام را تشخیص می‌دهند و بعد از تشخیص باز و بسته خواهند شد.

به صورت کلی در درب تمام اتومات سه نوع سنسور چشمی به کار برده می‌شود. که مکانیسم‌های متفاوتی با یکدیگر دارند و با توجه به مدل و کاربرد درب های خودکار ممکن است به طور یکسان استفاده نشوند.

انواع سنسور چشمی عبارتند از:

مادون قرمز پسیو درب اتوماتیک شیشه ای

سنسور چشمی مادون قرمز پسیو

در سنسور چشمی مادون قرمز پسیو سیستم حرارتی در نظر گرفته شده است. این سیستم امکان خروج اجسام را نخواهد داشت. زیرا از طریق گرفتن امواج حرارتی از اجسام و افراد اجازه تردد را می‌دهد .در غیر این صورت درب باز نخواهد شد.

سنسور چشمی درب اتوماتیک شیشه ای
سنسور چشمی مایکروویو
سنسور چشمی مایکروویو

این نوع سنسورها مکانیسمی متفاوت تر دارند به طوری که طول موج امواجی که به اطراف می‌فرستند. به طور یکسان و منظم است حال اگر فردی در محدوده تابش این امواج قرار بگیرد طول موج‌ها تغییر کرده و این امر باعث باز شدن درب اتوماتیک می‌شود.

سنسور چشمی درب اتوماتیک شیشه ای
سنسور چشمی درب اتوماتیک مادون قرمز اکتیو
سنسور چشمی مادون قرمز اکتیو

سنسورهای چشمی مادون قرمز اکتیو که در درب اتوماتیک شیشه ای  به کار برده می‌شود. و نور مادون قرمزی را که با چشم قابل دیدن نیست در محیط اطراف پخش می‌کند. تا در صورت برخورد افراد و یا اجسام به آن نور سریعا دستور باز شدن درب را به سیستم مرکزی بفرستد.

 

ایمنی درب اتوماتیک شیشه ای
ایمنی درب اتومات 

قیمت چشمی درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت چشمی این درب ها چگونه محاسبه می شود؟

چشمی یکی از اجزای مهم این نوع دربها و شیشه سکوریت اتوماتیک است.این قطعه در باز و بسته شدن درب تاثیر مستقیم دارد.این چشمی های همانطور که در بالا گفته شد دارای اشعه است.کار چشمی تشخیص افراد است که با تشخیص درب باز و یا بسته می شود.

پس چشمی درب اتوماتیک باید با کیفیت باشد تا بدون مشکل و دقیق کار خود را انجام دهد.قیمت چشمی پس از انتخاب نوع درب و ابعاد فضای درب و نوع فریم مشخص می گردد.کارشناسان دورال در ، در این مورد شما را راهنمایی خواهند کرد.

اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک

هر چه رفت آمد مکانی بیشتر باشد باید قدرت اپراتور درب اتوماتیک بیشتر شود . درواقع میزان تردد افراد است که مشخص می کند قدرت اپراتور چقدر باید باشد.

اپراتور با باتری کار می کند. و این قطعه شامل تسمه گیر، کلید، حسگر، دستگاه کنترل و… می باشد.مزایای اپراتورها شامل : کمتر کردن هزینه ها ، با وجود اپراتورها نیاز به استخدام نیرو برای باز و بسته کردن درب ندارید. و همچنین انرژی کمتری را مصرف می کنید و بسیاری از موارد دیگر…

فریم درب های اتوماتیک شیشه ای

فریم این درب ها از جنس آلمینیوم و یا استیل است . کار فریم درب شیشه ای و شیشه سکوریت اتوماتیک نگه داشتن شیشه از چهار طرف است. فریم درب اتوماتیک شیشه ای معمولا از جنس استیل است. که بسیار مقاوم تر از آلمینیوم است.فریم ها در ابعاد مختلف هستند.ابعاد آنها را جنس و وزن  شیشه نوع درب مشخص می کند.نوع استیل و رنگ آن باهم متفاوت است و بسته به آلیاژ مصرف شده در آن دارد.

قیمت آن هم با همین احتساب قابل تغییر است.در میان تمامی فریم‌های آلومینیومی و استیل، فریم استیل طلایی از همه فریم‌ها گران تر و البته از همه آن‌ها نیز زیباتر است.در تصویر زیر یک نمونه از درب های اتوماتیک شیشه ای با فریم استیل از محصولات دورال در را مشاهده می نمایید.

درب اتوماتیک تمام استیلدرب اتوماتیک شیشه ای دورال در

نحوه عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک

درب های اتوماتیک شیشه ای پس از اینکه برق وارد آنها شد ، مدار فرمان آنها کارکرد موتور درب را بر اساس اطلاعاتی که از رادار دریافت کرده. و سنسورهای تشخیص حرکت زمانیکه که شخص یا شئ را تشخیص بدهد، مدار درب به موتور فرمان حرکت می دهد.نیرو به کمک تسمه به هنگرها انتقال می یابد.لت ها به وسیله هنگر ها نگهداری می شوند.

ایمنی درب

ایمنی درب اتومات یکی از موارد مهمی است که نباید هیچ گاه مورد غفلت واقع شود زیرا در آن صورت ممکن است باعث بروز مشکلات و خسارات مالی و یا جانی بسیار زیادی شود. به همین خاطر بهتر است که در هنگام خرید و نصب این گونه درب‌ها به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید.

حال ممکن است برای برخی سوال پیش آید که چگونه می‌توان از میزان ایمنی این درب ها اطمینان یافت؟

پاسخ این سوال سخت نیست چون با انجام دادن چند کار کوچک می‌توانید ایمنی کامل درب‌های اتوماتیک خود را تضمین کنید . کارهایی که در این راستا می‌بایست انجام دهید به صورت زیر است:

  • خرید دربهای مرغوب و با کیفیت بالا

چون اگر مواد اولیه به کار رفته مرغوبیت لازم را نداشته باشد با کوچک ترین اتصالی ایجاد شده در درب کل آن خراب می‌گردد. و در چنین مواقعی به دلیل جنس ضعیف امکان تعمیر نیز وجود نخواهد داشت.

  • نصب اصولی و استاندارد

برخی از افراد تمایل دارند که خودشان شخصا درب را نصب کنند. اما آنها باید بدانند که نصب این درب‌ها برخلاف درب‌های سنتی کاری تخصصی می‌باشد، البته شاید بعد از چندین روز تلاش بتوانند آن را نصب کنند. ولی چون بر اساس اصول خاص آن نصب نشده است از ایمنی بسیار پایینی برخوردار خواهد بود. و این موضوع موجب می‌شود تا در محل‌هایی مانند بانک، صرافی و… که می‌بایست از ایمنی بالاتری برخوردار باشند اصلا نباید شخصا اقدام به نصب درب های اتومات نمود. بلکه برای این کار می‌توان از سایت های معتبر در این حوزه تقاضای نصب نمود. تا آنها با تخصص و تجربه بالای خود در کوتاه ترین زمان درب مورد نظر شما را با رعایت اصول ایمنی کامل نصب کنند.

  • نصب دوربین مدار بسته

اگر می‌خواهید امنیت ورودی ساختمان خود را به میزان زیادی بالا ببرید پیشنهاد می‌شود حتما از دوربین های مداربسته بر روی درب‌های اتوماتیک استفاده کنید. تا در صورت بروز مشکلاتی مانند دزدی، آزار و اذیت و… بتوانید با نشان دادن فیلم به پلیس مجرمان را شناسایی کرده و آنها را به سزای عملشان برسانید.

عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
عوامل موثر بر قیمت درب

عوامل موثر بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت این درب ها چگونه محاسبه می شود؟

جالب است بدانید که مهم ترین عامل موثر بر خرید بعد از میزان کیفیت، قیمت می‌باشد. زیرا افراد دارای یک بودجه و درآمد مشخصی هستند. که در هنگام خرید درب اتومات باید آن را به بهترین نحو مدیریت کنند. به همین دلیل همواره به دنبال خرید درب‌های با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب هستند. این موضوع انگیزه ای شد که ما در این جا به چند عامل موثر و تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول بپردازیم تا متوجه شویم که چرا قیمت‌های تعیین شده برای این محصول گاهی بالا و گاهی پایین می‌آید.

از عوامل موثر بر انواع قیمت دربهای اتوماتیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • نوع برند

قابل گفتن است که نوع برند تولیدکننده آن هر چقدر معروف و محبوب تر باشد امکان افزایش قیمت محصول نیز بیشتر خواهد شد. البته باید بدانید که این افزایش قیمت ناشی از نام برند نیست بلکه ناشی از میزان کیفیتی است که آن برند به خاطر آن معروف شده است.

  • نوع خرید

اگر شما درب را به صورت نقدا خریداری کنید طبیعتا می‌توانید آن را با قیمت کمتری در مقایسه با خرید به صورت قسطی خریداری کنید. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که برای آن که متحمل هزینه بیشتری نشوید همواره از روش نقدی برای خرید این نوع درب‌ها استفاده کنید.

  • قیمت مواد اولیه به کار رفته

اگر قیمت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای و شیشه سکوریت اتوماتیک به صورت جهانی افزایش داشته باشد به طور حتم باعث افزایش قیمت آن نیز خواهد شد.

بنابراین همواره در هنگام خرید به موارد فوق که بر روی قیمت اثر می‌گذارند توجه داشته باشید. شما می‌توانید برای آگاهی یافتن از قیمت روز انواع درب‌های اتوماتیک به سایت فروش معتبر این محصول مراجعه کنید. و بعد از اطلاع یافتن از قیمت ها نسبت به خرید اقدام کنید.

 

 

:related

https://www.dormakaba.com/us-en/solutions/products/entrance-systems/automatic-sliding-doors—icu-doors-

انواع درب اتوماتیک شیشه ای و محصولات دورال در

انواع درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

دربهای اتوماتیک کشویی عملکرد ساده و راحتی دارند و پر مصرف ترین و کاربردی ترین نوع دربهای اتوماتیک می باشند .

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب تلسکوپی اتوماتیک:

درهای کشویی تلسکوپی برای ورودی هایی با فضای محدود ، تقسیم راهروها یا برای گسترش و حداکثر دسترسی به فضاهای باریک ایده آل هستند. در نتیجه قوه تخیل و کار سخت تیم ما ، درهای کشویی تلسکوپی دورال در گزینه های مختلفی برای سفارشی سازی دارند و کاملاً با انواع سازه ها سازگار است. این توانایی سازگاری با فضای معماری زیبایی شناسی هماهنگی را ارائه می دهد که منجر به درهای ظریف و ویژه ما می شود. درهای کشویی تلسکوپی از عملکرد بالا و طراحی برجسته استفاده می کنند و یک راه حل زیبا و کارآمد برای نیازهای خاص هر فضا ارائه می دهند. با توجه به راحتی کاربر ، درب های تلسکوپی به صورت باز دو برگ یا تک اسلایدی هستند و به لطف سیستم باز و بسته شدن اتوماتیک ، حداکثر امنیت را ارائه می دهند.

آیا می خواهید یک طرحی ایجاد کنید که متناسب با فکر شما باشد؟ تیم های فنی و فروش دورال در برای بررسی درخواست شما در اینجا هستند.

درب اتوماتیک تلسکوپی شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای گرد اتوماتیک که با نام های درب شیشه ای نیم دایره، منحنی و قوسی نیز شناخته می شود، با ظاهر مدرن و زیبای خود، در نمایش هرچه بزرگ تر و با شکوه تر ساختمان نقش موثری ایفا می کنند. درب اتوماتیک شیشه ای گرد ظاهری بسیار زیبا و مطابق با اصول معماری نمایش می دهد که در نگاه اول به وضوح مشخص است و عظمت را در فضای ورودی به بیننده القا می کند. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گرد برای ساختمان هایی با معماری ویژه بسیار مناسب می باشد. این درب ها برای محیط هایی مانند هتل ها، بیمارستان ها، فروشگاه های زنجیره ای و… قابل استفاده است. این درب ها تا ۴۰% فضای بیشتری نسبت به درب شیشه ای خطی نیاز دارد.

3.درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

درب شیشه ای گردان

درب شیشه ای گردان اتوماتیک که به نام درب شیشه ای چرخان نیز شناخته می شود، با شعار «همیشه باز-همیشه بسته» نقش موثری در کاهش هدر رفت انرژی ایفا می کند. درب شیشه ای چرخان اتوماتیک برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج زیاد است بسیار کارآمد و مفید هستند. این درب ها با فرمت کاریِ همیشه باز بودن در عین همیشه بسته بودن، در افزایش امنیت و به حداقل رساندن میزان تلفات انرژی نقش موثری ایفا کرده و کار را برای عبور و مرور در اماکن پر رفت و آمدی مانند بانک ها بسیار ساده کرده است. این نوع درب اتوماتیک شیشه ای از جمله اختراعات جالب توجه و تاثیر گذار در جامعه امروز بشری بوده است.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب بیمارستانی

درب بیمارستانی اتوماتیک در محیط های حساس بیمارستانی بستگی به محل های مختلف درب های اتوماتیک سربی جهت جلوگیری از خطر ات تشعشعات و دربهای تمام استیل جهت بالا بردن ضریب بهداشتی که قابلیت ضد عفونی دارند تولید و استفاده میگردد.

درب اتوماتیک بیمارستانی

درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی اتوماتیک مناسب برای ساختمان های مسکونی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز نگهداری از افراد کم توان، مدارس، سالن های نمایش، کنسرت ها و… می باشد. به اضافه این که اساسا درب های اتوماتیک شیشه ای با باز و بسته شدن به طور اتوماتیک، می توانند سهم به سزایی در کاهش میزان هدر رفت انرژی داشته باشند. نکته دیگر در رابطه با این درب ها اینکه تنها با فشاری اندک به روی بدنه درب، به صورت اتوماتیک باز می گردد. در شرایط قطعی برق نیز می توان درب را به صورت دستی باز کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب شیشه ای تاشو یا  آکاردئونی

درب شیشه ای تاشو یا  آکاردئونی اتوماتیک  کارکردی درست مشابه با درب اتوبوس های قدیمی دارد که درب از طول تا شده و به روی خود جمع می شود. با این حساب دیگر نیازی به قرار دادن لت ثابت وجود ندارد؛ در نتیجه تقریبا می توانید از همه فضای ورودی استفاده کنید. در راهرو ها و فضاهایی که عرض کمی دارند بهترین انتخاب درب تاشو است که بتواند شرایط عبور و مرور را به سادگی ممکن کند. همچنین در خروجی های اضطراری که برای مثال به سیستم اعلام حریق متصل است می توان از درب تاشو استفاده کرد تا حداکثر فضا برای رفت و آمد مهیا باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

شیشه های بالکنی

شیشه های بالکنی یا جام های بالکنی جهت پوشش فضای بالکن استفاده می‌‌شود. شیشه بالکن از ورود گرد و غبار به داخل بالکن جلوگیری می‌کند و از منزل در برابر آلودگی هوا، باکتری و خاک موجود در محیط بیرون محافظت می‌نماید.  شیشه بالکن از ورود آلودگی صوتی به داخل جلوگیری نموده و صداهای مزاحم را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین نصب شیشه بالکن باعث می‌گردد تا با افزایش متراژ بالکن به محیط داخلی متراژ منزل افزایش یابد.

درب شیشه ای بالکنی از محصولات درب اتوماتیک دورال در

شیشه های سکوریتی

شیشه های سکوریتی و سکوریت کردن یک فرایند عملیات حرارتی است که بر روی شیشه‌های ساختمانی و شیشه سکوریت اتوماتیک انجام می‌شود. این فرایند را می‌توان بر روی شیشه‌های رنگی، رفلکتیو، چاپ شده یا لعاب خورده نیز انجام داد.

این نوع شیشه که محصولی از شیشه پنجره، رنگی، رفلکس دار، چاپ شده یا لاکی می‌باشد.

مناسب برای محیط های اداری
  • مشاوره

    ما برای انتخاب درب مناسب به شما کمک می کنیم

  • نصب

    نصب درب شما توسط متخصصان فنی مجمومه

  • پشتیبانی

    در صورت بروز هرگونه مشکل پس از نصب شما را یاری می کنیم

اخبار و مقالات درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای ویژگی ها و کاربرد های آن

درب اتوماتیک شیشه ای ویژگی ها
همان طور که می دانید امروزه در بیشتر ساختمان های اداری و مکان هایی که میزان رفت و آمد در آن ها در طول شبانه روز بسیار زیاد است. از انواع مختلف درب های اتوماتیک استفاده می کنند. هر کدام از این درب های اتوماتیک ویژگی های خاص خود را…

تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران

تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران
دورال در، مجموعه ایی تولیدی، خدماتی فنی ، تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای در غرب تهران است. فعالیت تخصصی ما در زمینه درب های اتوماتیک ، درب شیشه ای اتوماتیک و محصولات مشابه آن می باشد. نیاز و سلیقه متفاوت مصرف کنندگان در مورد استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک…

استفاده از درب اتوماتیک در مناطق پر رفت و آمد بسیار معمول است!

استفاده از درب اتوماتیک
درهای اتوماتیک تنظیمات متنوعی دارند . اما همه آنها یک چیز مشترک دارند – همه آنها یک اپراتور خودکار دارند. درهای اتوماتیک پیچیده نیستند.امروزه استفاده از درب اتوماتیک بسیار معمول شده است. دستگاه ها و برنامه های کنترل پورتال تخصصی درب خودکار دارای یک درب ، یک اپراتور اتوماتیک و سنسورهایی…

4 روش که درب اتوماتیک شیشه ای می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد!

4 روش که درب اتوماتیک شیشه ای
4 روش که درب اتوماتیک شیشه ای می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد! درهای کشویی شیشه ای برخی از اجزای اساسی خانه شما هستند. از دسترسی آسان به بیرون از منزل تا ارائه منظره ای گسترده از مناظر زیبا ، درهای کشویی شیشه ای به زنده ماندن منزل شما…

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای
هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای چقدر میشه؟ درب اتوماتیک کشویی معمولاً مجموعه ای از درب های شیشه ای بزرگ است. یکی به صورت دائمی در موقعیت قرار خواهد گرفت و دیگری با عنوان “نوار لغزنده” عمل می کند و دسترسی آسان به حیاط ، و پاسیو را ایجاد می…

انتخاب درب اتوماتیک مناسب

انتخاب درب اتوماتیک مناسب
انتخاب درب اتوماتیک مناسب درهای اتوماتیک در تسهیلات تجاری کاملاً متداول هستند .زیرا راحتی قابل توجهی را برای افرادی که در آن کار می کنند .و از محل بازدید می کنند فراهم می کنند. با این وجود ، انتخاب درب اتوماتیک مناسب برای به دست آوردن مزایای این درها بسیار…
فهرست
مشاوره با کارشناسان ما