تعمیر موتور درب اتوماتیک

درب اتوماتیک در انواع ساختمان ها بسیار مفید هستند. آنها دسترسی و ترانزیت افراد و وسایل نقلیه را تسهیل می کنند .و تجربه بسیار خوبی را برای کاربران به دست می آورند. اما اگر درب اتوماتیک متوقف شود یا در حرکت گیر کند . چگونه می توان تعمیر کرد؟برای تعمیر موتور درب اتوماتیک چه کارهایی باید انجام داد؟

در اکثر موارد ، با موتورها با مشکل روبرو خواهیم شد.

ممکن است اتفاقی بیفتد که موتور درب آسیب دیده و باید تجدید نظر یا تعویض شود. برای این کار ، ما توصیه می کنیم با کسانی  که واجد شرایط  این کار هستند ، تماس بگیرید. سپردن این کار به کسی که دانش ساده ای دارد توصیه نمی شود.

خدمات فنی تعمیر موتور درب اتوماتیک را بر عهده خواهد داشت. ممکن است موارد مختلفی وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، اینکه درب گیر می کند . سنسور حرکت پاسخ نمی دهد یا سیستم کنترل از راه دور کار می کند.

خواه یک مدل درب تاب دار ، رولینگ یا کشویی باشد ، لازم است با خدمات کمک فنی تماس بگیرید.

تا با تعمیر نامناسب یا اشتباه ، مشکل را بزرگ نکنید. تکنسین های حرفه ای که واجد شرایط هستند که از بهترین مواد و ابزار برای تنظیم استفاده خواهند کرد. علاوه بر این ، حضور این برند در بیش از 80 کشور جهان حرفه ای بودن و فداکاری آنها را نشان می دهد.

متخصصان  وضعیت درب و موتور آن را بررسی می کنند و تنظیمات آن را برای حل حادثه بررسی می کنند.

تعمیر موتور درب اتوماتیک ، در صورت داشتن عناصر الکتریکی ، اغلب لازم است. نصب درب و فراموش کردن کافی نیست. با توجه به تعداد افرادی که از این نوع دسترسی عبور می کنند ، باز و بسته شدن مداوم برای بررسی محصولات نیاز به خدمات فنی دارد.

بررسی پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مشکلات توصیه می شود.

نکته مهم در همه کارهایی که به درستی کار می کند. این است که مدیر تاسیسات شرکت ، اعم از مرکز خرید ، دفاتر ، بیمارستان ، صنعت یا هتل ، مدیر املاک اگر جامعه همسایگان باشد .یا موارد خاص دارای برخی از این محصولات در خانه ، از بررسی های دوره ای آگاه باشید. تا از باز شدن صحیح درب جلوگیری کنید.

امتیاز ما
, , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما