بهترین موتور برای درب اتوماتیک

بهترین موتور برای درب اتوماتیک

یکی از عناصر اساسی در درب های اتوماتیک ، بدون شک موتور آن است. این بخشی است که چرخ دنده را شروع می کند. و باعث می شود درب بدون آنکه کاربر مجبور به فشار آن شود ، باز و بسته شود. حال با بهترین موتور برای درب اتوماتیک آشنا می شویم:

موتورهای Visio ضمانت عملکرد مؤثر و باکیفیت هستند. یک سری مدل در دسترس است که برخی از برجسته ترین آنها سیستم های Visio 175 ، Visio 100 و Visio 125 هستند.

بسته به مدل ، درب های دو جداره می توانند حداکثر 90 ، 120 یا 220 کیلوگرم در هر ورق شیشه تحمل کنند. در حالی که مدل های جانبی باز می توانند تا 120 ، 160 یا 300 کیلوگرم پشتیبانی کنند.

چه مدت  طول می کشد تا درب باز شود؟ سرعت بازشدگی حاصل از این نوع واحد درایو در حدود هزارم ثانیه است. این بدان معناست که وقتی شخصی به درب نزدیک شود .و توسط سنسور حرکت شناسایی شود . بدون نیاز به انتظار کاربر ، تقریباً فوراً شروع به باز شدن خواهد کرد.

بهترین موتور برای درب اتوماتیک
موتور درب

علاوه بر مدل های ذکر شده ، سیستم های درایو Visio Curvo ، Fireio نسوج و Visio Hermético ، Activa + و Batiente نیز وجود دارند. در مثال آخر ، که برای درهای گردان است ، سرعت بازشدن از 3 تا 6 ثانیه متغیر است.

در نظر داشته باشید که این نوع دسترسی و اتوماسیون در همه نوع ساختمان های عمومی مانند هتل ها ، بیمارستان ها ، مراکز خرید و حتی بلوک های آپارتمانی به طور فزاینده ای محبوب می شود.

همچنین تعداد زیادی از افراد و شرکت ها هستند که برای درب های اتوماتیک گاراژ خود استفاده می کنند. این یک انتخاب منطقی است زیرا با استفاده از ریموت کنترل و بدون بیرون آمدن از ماشین می توان آنها را باز و بسته کرد.

انتخاب درب با واحد درایو مناسب که انتظارات کاربر را برآورده می کند بسیار مهم است. از این نظر ، موتورهای Visio به کار رفته در درب مانوزا از ارزش و کیفیت عالی برخوردار هستند.

بهترین موتور برای درب اتوماتیک – منبع:

https://www.manusa.com/en/news/thematic/products-and-services/best-motors-automatic-doors

امتیاز ما

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما