هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای چقدر میشه؟

درب اتوماتیک کشویی معمولاً مجموعه ای از درب های شیشه ای بزرگ است. یکی به صورت دائمی در موقعیت قرار خواهد گرفت و دیگری با عنوان “نوار لغزنده” عمل می کند و دسترسی آسان به حیاط ، و پاسیو را ایجاد می کند. آنها بسیار ایمن هستند و از فضای داخلی در برابر آب و هوا محافظت می کنند . اما می توان آنها را باز کرد تا هوای تازه و نور خورشید در محیط داخل قرار گیرد. این یک انتخاب محبوب در هنگام بازسازی و یا گسترش یک خانه است . و هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای و راه اندازی آن ، بسته به اندازه درب ، نوع درب انتخاب شده . شیشه انتخابی ، سازنده و میزان نیروی کار لازم جهت نصب متفاوت است. همچنین هزینه هایی در ارتباط با موادی مانند مکانیسم قفل ، قالب ریزی و موارد دیگر وجود دارد.

برآورد هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

هنگامی که می­خواهیم هزینه نصب درب شیشه سکوریت اتوماتیک را برآورد نماییم. عوامل بسیاری از نوع درب و ابعاد و اندازه آن می­تواند تاثیر گذار باشد. در بسیاری از موارد، پیمانکاران برای مشاوره در خصوص انتخاب درب  مناسب، هزینه­ ای را دریافت نمی­کنند.

شرکت دورال دُر به عنوان یکی از شرکت های معتبر در خصوص طراحی و تولید انواع درب های اتوماتیک، ارائه دهنده بهترین کیفیت اجرایی و نصب بوده و مناسب ترین هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای را اعلام می نماید.

انتخاب درب های اتوماتیک

درب شیشه سکوریت اتوماتیک خود به طور معمول از فولاد، گالوانیزه، شیشه یا … ساخته می­شوند. این کاملا روشن است که طراحی و تولید این گونه از درب ­ها ارتباط مستقیمی با زیبایی آن دارد. زیرا درب ورودی ساختمان را شامل می­شود و از سویی دیگر ماندگاری آن برای مدت طولانی­ تر ممکن می­شود.

درب­ های اتوماتیک برقی معمولاً از شیشه ایمنی ساخته می ­شوند. و به سادگی نمی­شکنند. رویه ­های مناسبی وجود دارد. که باید هنگام نصب دنبال یا رعایت شوند.  و این مهم­ترین دلیل است که شما می­توانید یک شرکت نصب معتبر را انتخاب کنید.

قبل از شروع کار، باید مشخص شود که چه نوع از لولا، دستگیره یا قفل اضطراری در نظر گرفته شود. با شروع برنامه ­ریزی و ساخت و ساز، اصلاح چنین مواردی دشوار است .و اگر بخواهید جزئیات پروژه را تغییر دهید. می­تواند هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای و ساخت آن را افزایش دهد.همچنین هنگام خرید درب­های اتوماتیک باید توجه داشته باشید که آنها حسگرها نقش مهمی در کنترل­های رفت و آمد داشته و می­توانند امنیت مناسبی را ایجاد کنند.

عوامل موثر در برآورد مناسب هزینه نصب درب اتوماتیک
عوامل موثر در برآورد مناسب هزینه نصب درب

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای

هنگامی که موارد فوق را بررسی نمودید. می­توانید به یک برآورد حدودی از هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای برسید. و قیمت تعمیر و نگهداری آن را نیز تخمین بزنید. به طور معمول یک واحد کنترل برای مجموعه ­ای از درب­های چرخشی اتوماتیک یا کشویی در یک محیط تجاری، دارای ماندگاری در حدود 5-10 سال است.

نصب درب شیشه سکوریت اتوماتیک مناسب به طور استاندارد می­تواند. با قیمت ­های متغیری همراه باشد. اما نکته­ ای که در این شرایط باید به آن­ها توجه نمود این است. که سیستم­ های مدرن درب، پس از اتمام نصب باید بررسی شوند. که مکانیزم آن­ها دارای مشکلی نیست و به درستی کار می­کنند.

نصب مناسب درب برقی اتوماتیک و ماندگاری و طول عمر بالای آن
نصب مناسب درب برقی اتوماتیک و ماندگاری و طول عمر بالای آن

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای 

هنگامی که موارد فوق را بررسی نمودید، می­توانید به یک برآورد حدودی از هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای برسید و قیمت تعمیر و نگهداری آن را نیز تخمین بزنید. به طور معمول یک واحد کنترل برای مجموعه­ ای از درب­های چرخشی اتوماتیک یا کشویی در یک محیط تجاری، دارای ماندگاری در حدود 5-10 سال است.

نصب درب­های اتوماتیک با شیشه ایمنی مناسب به طور استاندارد می­تواند با قیمت­های متغیری همراه باشد. اما نکته ­ای که در این شرایط باید به آن­ها توجه نمود این است که سیستم­های مدرن درب، پس از اتمام نصب باید بررسی شوند که مکانیزم آن­ها دارای مشکلی نیست و به درستی کار می­کنند.

اهمیت نصب سیستم درب کشویی اتوماتیک 

درب کشویی دستگاهی مدرن است که در بسیاری از درب ورودی مراکز تجاری، اداری یا حتی مسکونی می­توانید آن را مشاهده نمایید. افراد به سادگی می­توانند بدون هیچ مزاحمتی از آن عبور و مرور کرده و نیازی به فشاردادن درب­ها نیست. برخی از این نوع از درب­ها نیز به صورت چرخشی عمل کرده و تعامل مناسبی را با افراد برقرار می­نمایند.

نصب این سیستم­های کنترلی تردد، نیاز به دانش و تجربه مناسبی دارد .که شرکت­های معتبر با بهره­ گیری از تیمی متخصص و حرفه­ای آن را انجام می­دهند. درب­های اتوماتیک کشویی که به صورت صفحات شیشه­ ای بزرگ تهیه و تولید می­شوند، می­توانند دمای فضای داخلی را حفظ کرده. و از اتلاف انرژی محافظت کنند.

هنگامی که کار نصب این گونه از درب­ها انجام می­شود، متناسب با اندازه و نوع درب، شیشه­ سکوریت اتوماتیک انتخاب شده و هزینه ­های جانبی که دارد، هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای محاسبه و برآورد می­شود. در بسیاری از موارد، مکانیسم­ های قفل و حسگرهای به کار رفته متناسب با نظر مشتری انتخاب شده و در این هزینه­ ها تاثیر مستقیمی خواهد داشت.

همچنین فریم به کار رفته در درب اتوماتیک و سیستم­های به کار رفته در آن، می­تواند نقش زیادی داشته. و در نوع نصب و هزینه ­های آن تاثیرگذار باشد. البته آن چه که روشن است این گونه درب­ها دارای اندازه­ هایی استاندارد بوده و برای برآورد اندازه­ گیری دقیق درب­های اتوماتیک لازم است که از داخل اندازه­ گیری آن­ها انجام شود.

بهره گیری از تجهیزات و اتصالات مناسب در نصب درب اتوماتیک
بهره گیری از تجهیزات و اتصالات مناسب در نصب درب

نصب درب برقی کشویی

روشی آسان برای نصب سیستم درب کشویی اتوماتیک وجود دارد که البته نصب آنها باید با دقت زیادی انجام شود. درب­های اتوماتیک به سبک­های مختلفی طراحی و ارائه می­شوند. از همین روست که برای نصب آن­ها نیاز به دانش و تجربه کافی بوده تا نتیجه کار، راه­اندازی یک مکانیزم مناسب و کنترل ترددی ایمن باشد.

برای نصبی مطمئن و اصولی، لازم است که ابتدا نوار بالای صفحه را آماده کنید. و برش­های لازم را ایجاد کرده و سوراخ کاری­ها را انجام دهید. بدین ترتیب مسیر حرکتی بالایی را روی سقف در محل تعیین شده نصب نمایید. به همین ترتیب، مطابق با محل نصب نوار بالایی، مسیر حرکتی پایین را نیز قرار دهید. دقت کنید که کاملا با مسیر بالا هماهنگ بوده و در یک راستا باشد.

سپس لنگه­ های درب کشویی را وارد کرده و با حرکت در پایین مسیر، درب اتوماتیک را به صورت عمود قرار دهید و با استفاده از تراز مناسب، موقعیت را مشخص کنید. پس از اجرای کل مسیر، زمان نصب سیستم درب کشویی فرا رسیده است. توجه داشته باشید که درب­های کشویی در اصل از دو درب پشت سر هم ساخته شده­اند.

اکنون لازم است که مکانیزم حرکتی درب را راه ­اندازی نمایید. با توجه به تفاوت­های روشن میان انواع درب­های اتوماتیک و استفاده از متریال­های متفاوت در شرکت­های مختلف، تعیین هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، به صورت قطعی و پیش از دریافت اطلاعات کامل از مشتری، ممکن نیست.

در صورتی که تصمیم دارید برای سازه خود درب از نوع اتوماتیک نصب کنید، می­توانید از خدمات مشاوره دورال دُر استفاده کرده و با انتخاب صحیحی از نوع درب برقی اتوماتیک، کار نصب و راه­ اندازی آن را به تیم حرفه­ای آن بسپارید.

هزینه انواع درب های برقی اتوماتیک و نصب آن ها
هزینه انواع درب های برقی اتوماتیک و نصب آن ها

هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای دورال دُر

مجموعه دورال دُر یکی از شرکت­های با سابقه و معتبری است که در زمینه تولید، طراحی و نصب درب­های اتوماتیک فعالیت داشته و با بهره ­گیری از تیمی مجرب، توانسته است پروژه ­های موفقی را به اجرا در آورد. درب­های اتوماتیک تولید شده توسط این شرکت، دارای کیفیت ممتازی بوده و هزینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای همواره با تکیه بر ملزومات به کار رفته در نوع درب، محاسبه و به مشتری اعلام گردیده است.

نصب درب کشویی اتوماتیک به نوع محصول و لوازمی که استفاده می­شود، بستگی دارد. شما می­توانید نصب درب خود را به تیم مجرب دورال دُر بسپارید.

امتیاز ما

مقالات اخیر

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما