شیشه های بالکنی در حال حاضر بسیار محبوب هستند! این همه جنجال برای چیست؟

شیشه های بالکنی در حال حاضر بسیار محبوب هستند! این همه جنجال برای چیست؟ چه اشکالی در نرده های سنتی آهن فرفورژه وجود دارد؟چرا همه  بالکن های شیشه ای را درخواست می کنند؟

بالکن شیشه ای و شیشه های بالکنی

در ادامه پرسش و پاسخ آقای Effi Wolff مدیرعامل شرکت Balcon Systems Solutions Limited بینشی در مورد روندهای فعلی نرده های شیشه ای و بالکن توضیح می دهد که چرا سیستم اختصاصی سیستمهای بالکن همه آپشنهای مناسب را دارد.
“خوب ، من فکر می کنم مردم فهمیدند که شیشه محصولی عالی است ، به اندازه کافی قوی است که در برابر ضربه و استرس مقاومت کند ، بسیار زیبا است و تقریباً تمام مواد دیگری را که با آنها همراه است تکمیل می کند.”

بنابراین فکر می کنید شیشه های بالکنی بهتر از ریل های فرفورژه است؟

من البته نسبت به بالکن های شیشه ای مغرضانه هستم. با این حال می گویم که برخی از قسمتهای این کار با فولاد ساخته شده از آهن فرفورژه تکمیل شده است اما به معنای کلی تر ، من معتقدم که مردم شیشه را ترجیح می دهند و برخی از فلزات از نظر من شبیه به “قفس” هستند.

حتی با شیشه گزینه های زیادی وجود دارد ، نه؟
بله ، مطمئناً وجود دارد. محصولات ، تأمین کنندگان و سیستم های مختلف زیادی  وجود دارد.

به سادگی می خواهم بگویم که برای بالکن های شیشه ای سه دسته وجود دارد:

سیستم های شیشه ای که ساختار بسیار ضخیمی دارند و از قسمتهای فلزی عمودی استفاده نمی کنند.
سیستم های ارسال شده برای نگه داشتن شیشه از “گیره شیشه ای” یا “قالی” استفاده می کنند. این نوع بالکن شیشه ای معمولاً در هر متر و در گوشه های بالکن دارای حالت عمودی خواهد بود.
دسته سوم سیستم منحصر به فرد و اختصاصی  است که باید یک دسته بندی را از همه داشته باشد. سیستم بالکن شیشه ای  در بعضی موارد بدون تکیه گاه عمودی قابل استفاده است و در صورت لزوم خیلی زیاد نیست ، یعنی در هر دو متر و یا بیشتر. و هنگامی که اعضای عمودی حضور دارند ، آنها بسیار تمیز و نرم هستند ، هیچ گیره ای ندارند.

” شیشه ساختمانی “چیست؟

شیشه در اینجا نه تنها به عنوان یک تابلو بلکه به عنوان ساختار مورد استفاده قرار می گیرد و یک عضو ساختاری است. مقاومت واقعی در برابر بار ، انسان ، باد و فشار توسط شیشه گرفته می شود. شیشه از پایین که در آن داخل کانال ثابت شده است یا بهم چسبانده شده است ، کشیده می شود.

مهمترین مزیت شیشه ساختمانی این است که در همه موارد نیازی به حالت عمودی نخواهد بود ، اما عمده ترین فرورفتگی ها این است که هم از لحاظ وزن و هم بار ، استرس زیادی به سازه وارد می کند و البته به مراتب گران تر از سایر سیستم ها است.

آیا وزن هنگام انتخاب عاملی مهم است؟

وزن در بسیاری از موارد می تواند یک عنصر مهم باشد. مخصوصاً در شیشه های بالکنی که از کنار ساختمان جدا شده اند. در بالکن های طناب دار وزنه به یک عامل مهم در محاسبه “بار واکنش” ساختار بالکن تبدیل می شود. بدیهی است که در مهندسی سازه “هر چه وزن بیشتر باشد سازه برای مقابله باید وزن بیشتر را تحمل کند”.

سیستم “ارسال شده” سنتی ، با شیشه های سفت شده 10 میلی متر ، وزن آن تقریبا 40-50 کیلوگرم بر متر خواهد بود.
ساختار سیستم نرده شیشه ای ، با شیشه های 15 میلی متر شفاف ، وزن آن تقریباً 70-80 کیلوگرم بر متر خواهد بود. (بسته به میزان زیادی که برای “بستن” شیشه استفاده می شود) ، ممکن است بیشتر باشد. گزینه های Frameless به حداقل شیشه لمینیت 21.5 میلی متر نیاز دارند و می توانند بیش از 100 کیلوگرم در متر وزن داشته باشند.
بالستیک اختصاصی شیشه ای بالکن ، با شیشه های 10 میلی متر شفاف ، وزن آن تقریباً 30 کیلوگرم در متر خواهد بود.

امتیاز ما
,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما