درب های اتوماتیک در خانه های مسکونی

درب های اتوماتیک در خانه های مسکونی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و مزایای خوبی دارد. آنها ضمن حفظ سطح بالایی از امنیت و کاهش خطرات مرتبط با مراقبت از افراد آسیب پذیر ، تحرک و استقلال ساکنان را افزایش می دهند. پس چرا باید درهای اتوماتیک را در مرکز مراقبت خود نصب کنید؟

ساکنان مهمترین قسمت یک مرکز مراقبت هستند و ایمن نگه داشتن آنها امری ضروری است.

یک مطالعه در سال 2006 نشان داد که از هر 5 نفر 3 نفر مبتلا به زوال عقل 3 بار حداقل یک بار از مراقبت دور شده اند (منبع). افرادی که توانایی شناختی آنها مختل شده است . هنگام پرسه زدن سطح بالایی از آسیب دیدگی در هنگام سرگردانی و مواردی از مرگ در هنگام دور شدن فرد از مرکز مراقبت رخ داده است. با احتمال وقوع موقعیت های پرخطر ، تاسیسات درب های اتوماتیک در خانه های مسکونی  باید احتمال سکونت در محل زندگی و چگونگی تأمین امنیت محل سکونت خود را برای اطمینان از عدم وقوع حوادث ارزیابی کنند . با این حال ، آنها باید این کار را بدون تأثیر بر آزادی فرد انجام دهند .و به آنها اجازه می دهند استقلال داشته باشند.

درب های اتوماتیک در خانه های مسکونی با اتوماسیون درب ورودی و خروجی اصلی برای دسترسی به سیستم fob و / یا سیستم داخلی ، می توان فعالیتهای خطرناکی مانند سرگردانی را کاهش داد. یکی دیگر از مزایای این نوع اتوماسیون افزایش سطح امنیتی است که ایجاد می کند. افراد آسیب پذیر در معرض خطر بالایی از جرم و بدرفتاری قرار دارند . بنابراین درب های اتوماتیک در خانه های مسکونی درب ورودی و خروجی ، این تنها افرادی که باید به ساختمان دسترسی داشته باشند را تضمین می کند. و بازدید کنندگان می توانند به راحتی کنترل شوند.
درب های اتوماتیک در خانه های مسکونی می توانند دسترسی راحتی را برای ساکنین و کارکنان مراکز مراقبت فراهم کنند.

بسیاری از ساکنان سالخورده با تحرک محدود ضعیف و آسیب پذیر هستند. دربهای اتوماتیک در داخل امکانات به این افراد امکان دسترسی آسان به کل امکانات را می دهد. و استقلال بیشتری از طریق کانالهای تحرک بهبود یافته برای آنها فراهم می کند. عدم استقلال می تواند یک نگرانی واقعی برای سالمندان باشد. بنابراین پیاده سازی فناوری هایی که می توانند سطح استقلال آنها را افزایش دهند . احتمالاً عامل مثبتی برای مرکز مراقبت شما خواهد بود.

درب های اتوماتیک می توانند استقلال فرد آسیب پذیر را افزایش دهند

زیرا هنگام حرکت در اطراف مرکز ممکن است به کمک کمتری نیاز داشته باشند. این امر ممکن است منجر به وابستگی کمتری به اعضای کارکنان شود. و آنها را در مقابل سایر کارهایی که ممکن است نیاز به انجام آنها داشته باشند باز کند. برخلاف درب های دستی سنگین سنتی ، می توان درهای اتوماتیک را باز و بسته کرد. تا خطر حوادث ناشی از درب توسط ساکنان کاهش یابد.

درهای اتوماتیک و همچنین کمک به ساکنان ، می توانند برای کارمندان سودمند باشند

از جمله از بین بردن کانالهای دسترسی هنگام حمل وسایل سنگین یا بزرگ در مسافت ، کانالهای دسترسی. درب های اتوماتیک از نظر بهداشت و ایمنی نیز می توانند مفید باشند. آنها خطرات مرتبط با امکانات مراقبتی مانند جابجایی افراد روی تخت یا صندلی ، جابجایی وسایل سنگین یا مسافرت با غذای گرم یا نوشیدنی را کاهش می دهند. و ایمنی مرتبط با درب اتوماتیک همچنین خطر گرفتار شدن انگشت یا درهای سنگین به افراد آسیب پذیر را کاهش می دهد.

پس از انتشار اخبار اخیر ، خانواده ها به طور فزاینده ای در مورد سطح مراقبت از بستگان خود نگران هستند.

با نشان دادن آنها متعهد به برآوردن نیازهای ساکنین خود هستید. و آماده سرمایه گذاری برای تسهیل زندگی آنها سنگینی سنگینی از ذهن آنها خواهد بود. نصب درب های اتوماتیک در خانه های مسکونی شما نشان می دهد. شما یک تجارت مدرن و حرفه ای هستید که به نیازها و رفاه فرد اهمیت می دهید.

درب های اتوماتیک در خانه های مسکونی نه تنها می توانند به نفع ساکنین فعلی شما باشند

و اطمینان حاصل می کنند که شما با DDA سازگار هستید .و امکانات شما را برای پذیرش یک حرکت متنوع از افراد با نیازها و نیازهای مختلف باز می کنند. درهای اتوماتیک را می توان در موارد احتیاطی مربوط به ایمنی در برابر آتش قرار داد . جایی که می توان آنها را تنظیم کرد. تا هنگام فعال شدن دزدگیر آتش سوزی به طور خودکار بسته یا باز شوند . به آنها یک هدف دوگانه در مرکز شما می دهد . و همچنین به افزایش ایمنی و امنیت کمک می کند.

/https://www.theautomaticdoorco.com/resourcesautomatic-doors-care-homes 

امتیاز ما
,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما