درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک کشویی عملکرد ساده و راحتی دارد و پر مصرف ترین و کاربردی ترین نوع درب اتوماتیک  شیشه ای می باشند.

 چرا باید درب کشویی را انتخاب کنیم؟

درب‌های اتوماتیک کشویی برای درب ورودی اکثر سازمان‌ها و مکان‌های تجاری به خصوص هتل‌ها، بیمارستان‌ها، سوپر مارکت‌ها و مراکز درمانی، بسیار مناسب هستند.با استفاده از شیشه سکوریت می توان امنیت این درب های را از لحاظ شکستگی تضمین کرد.

در بسیاری از ساختمان‌ها و اماکن مثل بیمارستان‌ها و هتل‌ها این انتظار وجود دارد. که درها به صورت خودکار باز و بسته شوند. فشار دادن دستگیره و یا کشیدن و فشار دادن درب برای باز و بسته کردن آن در بعضی مواقع ممکن است آزاردهنده باشد.

علاوه بر این مردم ممکن است. فراموش کنند که پس از عبور درها را ببندند. همچنین برای برخی از افراد مانند کودکان، افراد مسن ویا معمول باز و بسته کردن درب مشکل است.

اما درب‌ اتومات دسترسی راحت و آسان را برای همه افراد به صورت یکسان فراهم می‌کند.

درب اتوماتیک کشوییدرب  کشویی

جزئیات این نوع درب ها :

درب‌های اتوماتیک کشویی از طریق یک دیوار ثابت حرکت می‌کنند. در حالت عادی درب به صورت بسته قرار دارد. و هنگامی که سنسور‌ها فعال شوند یا از تجهیزات کنترل کننده استفاده شود، درب باز می‌شود.

از این درب‌ها می‌توان برای درب ورودی اکثر محیط‌های تجاری، اداری و حتی منازل مسکونی استفاده کرد.

استفاده از درب‌های اتوماتیک در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بسیار رواج دارد. این درب‌ها راه‌ حلی بهداشتی برای عبور افراد ارائه می‌دهند. زیرا دیگر نیازی به باز و بسته کردن درب به کمک دست وجود ندارد.و از پخش میکروب بر روی دست افراد مختلف جلوگیری می‌شود.
با نصب درهای کشویی شما یک ورودی عالی و کاربرپسند خواهید داشت که دسترسی به آن برای همه افراد آسان است.
برخی از درب‌های کشویی هنگام باز و بسته شدن از یک سمت حرکت می‌کنند. وبه سمت چپ یا راست حرکت می‌کنند. اما انواعی از درب‌ها نیز هستند که هنگام فعال شدن سنسور، درب به دو طرف می‌لغزد و از مرکز باز می‌شود.

از این درب ها در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

درب‌های اتوماتیک کشویی تقریبا برای همه محیط‌ها و ساختمان‌ها مناسب هستند ویک گزینه عالی برای انتخاب درب ورودی محسوب می‌شوند.از جمله مکان‌هایی که این درب‌ها کاربرد بیشتری دارند. می‌توان به هتل‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید، مراکز درمانی، سوپر مارکت‌ها، بانک‌ها، مطب پزشکان و اتاق‌های عمل و جراحی اشاره کرد.
اگر فضای مناسب و مورد نیاز برای نصب درب کشویی در دسترس باشد، دربهای کشویی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای درب ورودی ساختمان‌ها هستند.از جمله مزایای این نوع دربها می‌توان به مقرون به صرفه بودن، ایمن و قابل اطمینان بودن، نصب آسان و ظاهر شیک و مدرن اشاره کرد.

درب اتوماتیک کشویی

آیا می‌توان درب‌های معمولی را به کشویی تبدیل کرد؟

به طور معمول نمی‌توان درهای موجود را به درب‌های کشویی تبدیل کرد. برای نصب درب کشویی باید درب‌های قدیمی و قاب ان‌ها برداشته شوند و یک قاب یا چارچوب آلومینیومی جدید برای اپراتور درب اتوماتیک کشویی نصب شود. با این وجود معمولاً می‌توان درب و پنجره‌های قدیمی را نگه داشت. و بر روی قاب آلومینیومی جدید به صورت کشویی نصب کرد؛ این کار باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

حتی اگر نشود از درب‌های قدیمی در پروسه نوسازی ورودی و اتوماتیک کردن درب ورودی استفاده شود. درب‌های اتوماتیک کشویی قابلیت نصب در اکثر فضاها را دارند.

تعمیر و نگهداری این درب ها:

نگهداری از درب‌های کشویی بسیار اسان است. این درب‌ها فقط از چند قسمت متحرک تشکیل شده‌اند که اغلب قابل اعتماد هستند و مشکلی ایجاد نمی‌کنند. کارشناسان توصیه می‌کنند که هر شش ماه یکبار درب خود را چک کنید و ازیک متخصص در این زمینه بخواهید که قسمت‌های مختلف درب، از جمله قسمت‌های متحرک و اجزای الکتریکی را کاملا بررسی کند.

چه زمانی نمی‌توان از درب‌های کشویی استفاده کرد؟

درب‌های کشویی اتوماتیک در اکثر محیط‌ها و ساختمان‌ها قابل نصب هستند، تنها مسئله‌ای که ممکن است در نصب این در‌ها مشکلی به وجود بیاورد، عدم وجود فضای کافی است.

در محل نصب درب اتوماتیک کشویی باید فضایی تعبیه شود تا درب هنگام باز شدن به داخل آن بلغزد و در آن فضای خالی قرار بگیرد. این درب ها کاملا ایمن بوده و از این نظر در هر مکانی قابل استفاده هستند.

درب اتوماتیک کشویی

مزایای این درب ها :

درب‌  کشویی مزایای زیادی را برای مشاغل مختلف فراهم می‌کنند. ازجمله کاهش هزینه‌های اضافی.با نصب یک درب گرما یا سرمای داخل ساختمان حفظ می شود. و تاثیر زیادی در مصرف بهینه انرژی دارد. مخصوصا برای مشاغل و مکان‌هایی که به دلیل باز ماندن در و پنجره‌ها، هزینه زیادی برای قبض‌های انرژی می‌پردازند.

دسترسی و در دسترس بودن یک نکته مهم در موفقیت هر تجارتی است. نصب درب‌های اتوماتیک این مسئله را تا حد زیادی حل می‌کند. و دسترسی را برای افراد معلول و آسیب پذیر راحت‌تر می‌کند. ممکن است تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید. اما درب‌های اتوماتیک و به طور کلی دسترسی اسان، بر روی میزان مراجعان و مشتری‌های شما تاثیر می‌گذارد.

بنابراین، درب‌های کشویی اتوماتیک هزینه‌های اضافی را کاهش داده و قابلیت دسترسی را بهبود می‌بخشند.

مزیت دیگر درب‌های کشویی، طراحی مدرن و زیبایی آن‌ها و ظاهر خارق العاده این درب‌ها است. ظاهر زیبا و مدرن محل کسب و کار و باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.

نکته مهم دیگر در مورد درب شیشه ای اتومات سازگار بودن آن‌ها با محیط زیست است. همان طور که گفته شد این درب‌ها باعث کاهش مصرف انرژی می‌شوند. و تاثیر مثبتی بر روی محیط زیست دارند

اجزا:

دستگاه فعال سازی: قسمت فعالسازی درب اتوماتیک کشویی در واقع یک سنسور است که یک دستور را ثبت می‌کند .و آن را به واحد کنترل منتقل می‌کند.

درب‌ خودکار از انواع ردیاب‌ها مثل ردیاب‌های حرکتی و یا فوتوالکتریک استفاده می‌کنند.علاوه بر این می‌توان از پد‌های لمسی، کنترل از راه دور و دکمه‌ها برای فعالسازی درب و باز و بسته کردن آن استفاده کرد.

درب اتوماتیک کشوییواحد کنترل:

واحد کنترل مغز سیستم است و شامل تنظیمات مربوط به سرعت باز و بسته شدن درب، زاویه و زمان باز نگه داشتن درب و… است.

درایو: قسمت درایو از نیروی موتور  برای باز و بسته کردن درب استفاده می‌کند. درایو در را باز می‌کند و سپس دوباره آن را می‌بندد.

نوارهای حسگر: نواهای حسگریا سنسور(ردیاب های حضور) مسیر درب و لبه‌های بسته را کنترل می‌کنند. اگر اگر تهدیدی برای برخورد به یک شخص یا مانع وجود داشته باشد درب بلافاصله متوقف می‌شود.

درب‌ اتوماتیک کشویی اغلب در قسمت ورودی ساختمان‌ها نصب می‌شوند در نتیجه توجه افراد زیادی را به خود جلب می‌کنند.علاوه بر سایر مزایایی که این درب‌ها دارند، ظاهری زیبا و مدرن برای درب ورودی ساختمان شما به همراه خواهند داشت.

امتیاز ما
درب اتوماتیک گردان
دربهای اتوماتیک منحنی
فهرست
مشاوره با کارشناسان ما