درب شیشه ای کشویی در آراستن خانه

من نمی دانم که با دیوار درب شیشه ای کشویی که روبروی صندلی ها است چه کار کنم. و فکر می کنم دلیل اصلی این است که احساس می کنم اتاقم هنوز نا تمام مانده است.حال با هم به نقش درب شیشه ای کشویی در آراستن خانه پی می بریم.

درب شیشه ای کشویی

درهای شیشه ای کشویی نور زیادی را به یک فضای اضافه می کنند . درب های کشویی می توانند از نظر بصری بسیار ساده باشند. مسئله این است که با فضای اطراف آنها چه کاری می شود انجام داد که این  می تواند بسیار گیج کننده باشد.و درب کشویی در آراستن خانه نقشی دارد؟

درب شیشه ای کشویی آراستن خانه

درب شیشه ای کشویی در آراستن خانه : مانند یک پنجره با آن رفتار کنید

وقتی صحبت از درهای کشویی شیشه ای می شود ، فرق می کند. اما یک چیز نسبتاً رایج است ، در صورت عدم وجود علاقه به معماری است که می توان در دکوراسیون زیبایی خلق کرد.

از آنجایی که این منطقه در اتاق نشیمن در مجاورت آشپزخانه است ، فکر می کنم کنار زدن درب به هر شکلی شلوغ به نظر می رسد. من فکر می کنم بهترین راه حل برای این درب کشویی بزرگ  در نظر گرفتن آن به عنوان یک پنجره است و همچنین نصب پرده بر روی آن کار جالبی به نظر می رسد. و باعث افزایش بلندی در کل فضا می شود.

یک – پنل های پرده باعث افزایش ارتفاع ، رنگ و بافت به این طرف اتاق می شوند و در کل فضای متعادل خوبی را به همراه می آورند.
دو – تابلو هنری که در بالای مبل آویزان شده است ، واقعاً خاص است. واضح است که این کار برای الهام بخش شدن رنگ به فضا بوده است. و اما قطعه چوبی مجسمه ای که بالای صندلی ها آویزان است. برای اینکه تابلوی بالای مبل بتواند در این اتاق بدرخشد ، آن قطعه مجسمه را با این آینه بزرگ جایگزین می کنم. این آینه باعث تکمیل رنگ شده  بدون اینکه از بوم زیبا منحرف شود.
سه – من برخی کوسن های پررنگ تر و پر رنگ تر را آورده ام تا واقعاً رنگ خانه را به فضا منتقل کنم. فیروزه ای ، نارنجی ، زرد-طلایی ، کمری طلایی.
چهار – روشنایی لامپ باید در هر مکانی یک عنصر مهم باشد. قرار دادن نور طلایی بین صندلی ها باعث ایجاد حس آرامش در خانه می شود.
پنج – قرار دادن وسایل آیینه ایی در کنار تابلوی هنری باعث می شود  آن دیوار بزرگ به راحتی پر شود.
شش – یک سینی طلایی گرد روی عثمانی، تمام خطوط مستقیم را می شکند و هم منحنی صندلی ها و هم شمع ها را تعریف می کند.
هفت – جابجایی پاف در اتاق به شبک مراکشی بافت زیبایی به خانه شما می بخشد.
هشت – آوردن گلدان در کنار صندلی در سمت راست باعث تعادل در ارتفاع محوطه هایی خواهد شد در حالیکه می تواند به راحتی روی مبل راحتی بچرخد. فضای سبز همیشه ایده خوبی است! همچنین به جداسازی بصری این فضا از فضای باز آشپزخانه و ورودی کمک خواهد کرد. این سبد استفاده شده به  بافت ، الگو و رنگ زیبایی به محیط می بخشد.
ایده ها؟
خب چی فکر می کنی؟ چگونه می توانید با این دیوار درب شیشه ای کشویی رفتار کنید؟ آیا می توانید پنل های پرده را روی این درب به کار ببرید؟ این تابلوهای پارچه کتانی که به شما توصیه کردم در رنگ های مختلف و طول های مختلفی وجود دارند. برای سفارشی کردن آنها به راحتی می توانید لوازم تزئینی  یا حتی حوله ها را اضافه کنید!
درب شیشه ای کشویی در آراستن خانه

Design Dilemma – Decorating Around Sliding Glass Doors

https://www.pinterest.com/ourfifthhouse/

امتیاز ما
,

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
مشاوره با کارشناسان ما